رئیس روابط عمومی بانک مرکزی به شهرداری رفت

شنبه،۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

محمدعلی کریمی که پیش از این رئیس روابط عمومی بانک مرکزی بود به عنوان رئیس روابط عمومی شهرداری تهران منصوب شد.

رئیس روابط عمومی بانک مرکزی به شهرداری رفت

این چهره شناخته شده حوزه رسانه و روابط عمومی در طول مدت حضورش در بانک مرکزی توانسته بود حواشی پرشمار ولی الله سیف را در رسانه ها مدیریت کند و از این جهت انتصاب خوبی برای مجموعه افشانی محسوب می شود.

وی  متولد ابرکوه استان یزد است و هم استانی آقای شهردار محسوب نمی شود. با توجه به این که انتصاب های قومیتی در شهرداری تهران صدای اعضای شورای شهر و خبرنگاران را درآورده است، این انتصاب از این جهت هم یک امتیاز مثبت برای افشانی است. چندی پیش یکی از خبرنگاران باسابقه شهری به طعنه گفته بود کم کم به جای "شهرداری تهران" باید گفت "شهرداری نورآباد و ممسنی" امید است که این انتصاب نشانه ای از تغییر مسیر حرکتی شهردار تهران در انتصابات قومیتی باشد.

حال باید دید با توجه به مسائل و مشکلات شهرداری تهران و روشی که افشانی در مدیریت شهری پیش گرفته است آیا کریمی خواهد توانست فضای رسانه ای پرتنش حول و حوش شهردار تهران را مدیریت کند؟ بنظر می‌رسد با مشی و روحیه این مدیر جوان، مسیر پیش رو به مراتب بهتر از دوره‌های پیش باشد. اقتصاد کارا برای ایشان آرزوی موفقیت در مسئولیت تازه را دارد.

پیش از محمد علی کریمی، امین عارف‌نیا در مدت کوتاه شهرداری نجفی، رئیس روابط عمومی شهرداری بود که به علت عدم پاسخگویی و بی‌برنامگی، اعتراضات زیادی به عملکرد وی وارد بود.