"هاسپیتکس 2018" در تهران گشایش یافت

دوشنبه،۰۳ دي ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی از امروز در تهران گشایش یافت.

"هاسپیتکس 2018" در تهران گشایش یافت

دکتر حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در آئین گشایش "هاسپیتکس" گفت: حضور بزرگان صنعت ساخت و تجهیز مراکز درمانی در این نمایشگاه که همراه با تقویت دانش ساخت و تولید سازه‌ها، ایزارآلات درمانی و خدماتی مرتبط در تراز جهانی است، مایه خوشحالی و مباهات است.

به گزارش خبرنگار اقتصا کارا مهرشاد صدیقی، مدیر اجرایی برگزاری رویداد نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه ساخت، تجهیزات و تاسیسات بیمارستان گفت: ایجاد بسترهای مناسب برای ترغیب سرمایه‌گذاران جهت ورود به این حوزه که درآمدزایی و اشتغال‌زایی زیادی دارد، از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

وی افزود: ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقا کیفیت، آشنایی دست اندرکارانبا محصولات، نوآوری و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها را نیز در جهت‌گیری‌ها نمایشگاه مد نظر داریم.

وی ادامه داد: انطباق بیمارستان‌ها با استانداردها می‌تواند ارائه خدمات با کیفیت را تضمین کند. از این رو فعالان این بخش حساس نظام درمانی و خدماتی که با سلامت مردم عزیزمان مرتبط است، با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی خدمتی ملی و ارزشمند را ارائه می دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و جغرافیایی کشورمان، ایران را برای درآمدزایی از حوزه گردشگری سلامت گفت: متاسفانه ما از این توان بالا استفاده مطلوب را نکرده‌ایم و برای نیل به اقتصادی غیرنفتی، می‌توان با حمایت‌های قانونی و ارائه تسهیلات لازم بسترهای رسیدن به این مهم را ایجاد کرد.

دکتر رضا پدیدار، رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران نیز در آئین گشایش نمایشگاه گفت: با مشاهده برندهای توانمند ایرانی در حوزه ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها به وجد آمده‌ام.

وی برگزاری این رویداد را در بهبود امنیت بهداشتی کشور موثر دانست و گفت بررسی توانمندی‌ها و نیازهای فعالان این صنعت در اتاق قابل بررسی است و ما از این رویداد ملی حمایت  می‌کنیم.

این رویداد تا 6 دی‌ماه در سالن‌های 35، 38 و 38A  برپاست.