بانک توسعه تعاون، بانک حامی تولید ملی

شنبه،۲۲ دي ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

تندیس جشنواره حمایت از تولید ملی به بانک توسعه تعاون اهدا گردید.

بانک توسعه تعاون، بانک حامی تولید ملی

تندیس جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم)، به‌پاس حمایت این بانک از تولید ملی و تعهد به اجرایی نمودن مفاد اقتصاد مقاومتی به بانک توسعه تعاون اهدا گردید.

در ششمین گردهمایی بزرگ مسئولین دولت و مدیران بنگاه‌های برتر اقتصاد ایران که صبح و عصر چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه با حضور چشمگیر فعالان صنعتی، کارآفرینان، برندهای برتر صنعت در سطح ملی و با حضور تعدادی از مدیران ارشد سه قوه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد بانک توسعه تعاون نیز مطابق مأموریت‌های توسعه‌ای و با عنایت به امر مهم «حمایت از تولید ملی» حضور یافت.

در خبری دیگر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بازرسان این بانک نقش راهنما و مشاور امین کارکنان را در توسعه سازمان بر عهده‌دارند.

حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیر، روسا و همکاران امور بازرسی این بانک ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با برخورداری از نیروهای جوان گام‌های موفقی به سمت اهداف و مأموریت‌های توسعه‌ای برداشته است و حضور فعالانه در طرح‌های ملی دولت باهدف ایجاد اشتغال، با تکیه‌بر نیروی انسانی پویا و شجاع به‌دست‌آمده است.

وی در این رابطه افزود: همکاران بازرسی ضروری است با تکیه‌بر تجارب مفید و مطابق قوانین و ضوابط و مقررات جاری وبر اساس ارائه رهنمودها، مسیرهای صحیح جذب منابع سپرده‌ای و اعطای تسهیلات توسعه‌ای را به همکاران شعبه آموزش دهند

گفتنی است در ابتدای این جلسه محمدمهدی احمدی مدیر امور بازرسی گزارشی از اقدامات این امور در خصوص بازرسی‌های ادواری شعب و واحدها، بازرسی‌های حضوری و الکترونیک، پیگیری ارجاعات نهادهای نظارتی ارائه نمود و همکاران این امور نیز ضمن بیان عملکرد و تجارب خود در حوزه بازرسی، مطالب تخصصی خود را با مدیرعامل بانک مطرح نمودند.