حذف جشن خانه سینما با هدف صرفه جویی

سه شنبه،۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مدیرعامل خانه سینما خبر داد:

مدیرعامل خانه سینما گفت: جشن بزرگ خانه سینما با هدف صرفه جویی در هزینه‌ها امسال فقط با تاکید و توجه بر داوری برگزار خواهد شد.

حذف جشن خانه سینما با هدف صرفه جویی

منوچهر شاهسواری روز سه شنبه در نشست خبری بیستمین جشن خانه سینما با اعلام این خبر، اظهار داشت: در روزگاری که شاهد مشکلات اقتصادی هستیم و همه به نوعی آن را درک می کنند،سینما نیز باید سهم خود را در این ماجرا ادا کند .
مدیرعامل خانه سینما تاکید کرد: بنابراین تصمیم گرفتیم امسال جشن خانه سینما را به دور از فضای هزینه های کلان برگزار کنیم .
شاهسواری با اشاره به اینکه سینمای ایران قابل تفکیک نیست،گفت : هیچ کس حق ندارد سینمای ما را به تعلق به این سو و یا آن سو تقسیم کند چرا که هنرمندان ما همواره در کنار مردم بوده و هستند .
مدیرعامل خانه سینما افزود : قصد داریم بیستمین جشن خانه سینما را که در واقع آخرین دوره آن به شکل فعلی خواهد بود،در فضایی کوچکتر برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: در چنین فضایی جشن سینمای ایران را با داوری خوب و ارتقای فنی 
و کیفی با قوت خواهیم داشت اما از هر گونه هزینه اضافی در این دوره خودداری می کنیم .
شاهسواری خاطر نشان کرد: این تصمیم براساس یک خرد جمعی بوده است که در هیات رییسه انجمن صنفی خانه سینما بارها مطرح و مورد موافقت نیز قرار گرفت .
وی افزود: مجوز نهایی باید از علی نصیریان رییس جشن خانه سینما نیز گرفته می شد که وی نیز با تایید این تصمیم ما را برای این شیوه برگزاری تشویق نیز کردند .