توبیخ مدیر شبکه نسیم به خاطر دورهمی مهران مدیری

دوشنبه،۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

در پی بی‌توجهی شبکه «نسیم» به محتوای برنامه اخیر «دورهمی» و بیان مطالب غیرمنصفانه در خصوص تلاش‌های مسئولان در حادثه سیل طی نوروز 98، رئیس سازمان صدا وسیما مدیرشبکه نسیم را توبیخ کرد.

توبیخ مدیر شبکه نسیم به خاطر دورهمی مهران مدیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیما، علی عسکری در نامه ای به معاون سیمای سازمان صداوسیما با ابراز تاسف از پخش این برنامه در شرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، تصریح کرد: علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، باید سایرمسئولان شبکه که دراین موضوع قصور و کوتاهی داشته اند برای برخورد قانونی لازم به هیات تخلفات سازمان معرفی شوند.
رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پرمخاطب سیما همچون دورهمی در مسیرامیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده اند تاکید کرد: مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه سازان باید همچنان که بارها تاکید شده حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیر امیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند.
دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴از شبکه نسیم روی آنتن رفت و تا چند ماه پیش نیز از همین شبکه تلویزیونی پخش می‌شد. 
مدیران شبکه نسیم یک ماه پیش از آغاز سال 98، عنوان کرده بودند دورهمی در ایام عید نوروز بعد از یک وقفه چندماهه با همان گروه همیشگی روی آنتن خواهد رفت.
مهران مدیری بازیگر، مجری و کارگردان مانند فصل های گذشته دورهمی مسئولیت اجرای این برنامه را نیز به عهده گرفت. 
او در قسمتی از برنامه‌ تلویزیونی دورهمی که در روز 13 فروردین روی آنتن شبکه نسیم رفت از روند کمک رسانی در سیل اخیر انتقادات تندی مطرح کرد. 
معاون سیما ضمن اعتراض به این روند انتقادات از اهتمام بیشتر برای نظارت بر محتوای برنامه خبر داده بود. محمد احسانی از خرداد 93 مدیر شبکه نسیم سیماست.