سامسونگ و ال. جی از ایران نمی‌روند

يکشنبه،۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه برندهای مطرح تولیدکننده لوازم خانگی کره‌ای از ایران نمی‌روند، گفت: اکنون خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال. جی فعال است و این 2 شرکت برای خروج از ایران برنامه‌ای ندارند.

سامسونگ و ال. جی از ایران نمی‌روند

«عباس هاشمی» افزود: تولید محصولات سامسونگ و ال جی در کشورمان تداوم دارد.

وی گفت: به طور معمول فروردین ماه و گاهی اوقات تا نیمه اردیبهشت ماه برنامه‌های آموزش و تعمیر و نگهداری خطوط در کارخانه‌های صنعتی انجام می‌شود .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اکنون تولید در کارخانجات یاد شده ادامه دارد و قطعات و مواد اولیه جدید این واحدها در راه ایران است.
مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی بیان داشت: در ابتدای ورود به ایران برای این شرکت‌ها، توسط سرمایه‌گذار داخلی خط تولید ایجاد شده، مواد اولیه وارد شده و محصولات این شرکت‌ها طبق استاندارد جهانی در ایران تولید می‌شود.
وی تاکید‌ کرد: جلساتی با مدیران ارشد شرکت‌های سامسونگ و ال. جی برگزار شد و در ارتباط با برنامه رشد صنعت کشور به نتایج مثبتی دست یافتیم.
پیشتر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران ضمن رد خبر منتشرشده مبنی بر خروج برندهای مطرح لوازم خانگی کره‌ای از کشورمان در برخی رسانه‌ها، آن را ناشی از سودجویی سوء استفاده کنندگان برشمرد و تاکید کرد: همکاری با برندهای یاد شده همچنان ادامه دارد و بیان چنین مطالبی در شرایط فعلی، خلاف واقع است.