بانک کشاورزی با تمام ظرفیت به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک می‌کند

سه شنبه،۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

روح اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، از حمایت این بانک و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

بانک کشاورزی با تمام ظرفیت به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک می‌کند

مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی این استان حضور یافت و برای همکاری با سایر نهادها در رفع مشکلات این استان اعلام آمادگی کرد.

روح اله خدارحمی در این نشست ضمن اشاره به تعامل قوی و سازنده بانک کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با توجه به چالش‌های موجود در اولویت بانک کشاورزی برای پرداخت غرامت‌های بیمه‌ای‌ قرار دارد و سعی بر این است تا با فراهم ساختن مقدمات لازم، توقفی در پرداخت خسارت‌ها وجود نداشته باشد.

رییس هیات مدیره بانک کشاورزی با بیان این موضوع که شعب مناطق سیل زده بلافاصله روند پیگیری مطالبات را متوقف کرده‌اند، اعلام داشت: از ظرفیت‌های موجود امهال مطالبات از جمله بند خ و مطالبات زیر 100میلیون برای کمک به سیل زدگان بهره خواهیم برد.

خدارحمی پروژه باهوکلات را یکی از دغدغه‌های بانک کشاورزی برشمرد و راهکار برون رفت از وضعیت کنونی این پروژه را تمرکز بر آبرسانی بهینه به محل پروژه دانست و اظهار داشت: بانک کشاورزی با تمام قوا در کنار استانداری، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو در راستای رفع این مشکل تلاش خواهد کرد.

خدارحمی بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی برنامه بودجه و کاهش هزینه تمام شده پروژه‌ها در استان سیستان و بلوچستان را ضروری دانست و تصریح کرد: بانک کشاورزی هیچ محدودیتی برای تأمین اعتبار طرح‌های توسعه کشت گلخانه ای و کشت متراکم با هدف اقتصادی شدن تولید در استان را ندارد و از فعالان این حوزه حمایت خواهد کرد.