سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین فعلا متوقف شد

يکشنبه،۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی امروز در خانه ملت با موضوع بنزین خبر داد و گفت: سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین فعلا متوقف و قرار شد که برای یافتن راهکار با دولت رایزنی شود.

سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین فعلا متوقف شد

«بهروز نعمتی» در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: موضوعات مختلفی در حوزه منطقه، بین المللی و داخلی در جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی مطرح شد.
وی افزود: در این جلسه میهمانی از دولت نداشتیم و جلسه داخلی مجلس شورای اسلامی بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در بحث اصلاح ساختار بودجه قرار شد که محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه سناریوهای مختلفی را که دولت آماده کرده به مجلس ارایه کند.
سخنگوی هیات رییسه مجلس اظهار داشت: در خصوص بحث بنزین فعلا موضوع متوقف است و قرار بر این شد که در این زمینه رایزنی هایی را مجلس برای یافتن راهکار با دولت انجام دهد.
وی تاکید کرد: در مورد بنزین قرار شد که بین مجلس و دولت مشترکا جلساتی برگزار کنند ولی در کل موضوع متوقف است. 
نعمتی افزود: این هفته قرار شد کمیسیون برنامه و بودجه با محمد باقر نوبخت جلساتی بگذارند، به احتمال زیاد این جلسه در این ماه برگزار می شود، البته نوبخت امروز در جلسه فراکسیون مستقلین مطرح کرد که سناریوهای مختلفی را در نظر گرفته اند و همین امروز هم در جلسات دولت این موضوع را بررسی می کنند.