بانک شهر و نحوه اعتبار بن کارت‌های نمایشگاه کتاب

يکشنبه،۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

مشاور اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر خبر از تعیین تکلیف بن کارت‌های سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا اواسط خرداد ماه داد.

بانک شهر و نحوه اعتبار بن کارت‌های نمایشگاه کتاب

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی با اشاره به رضایتمندی اهالی کتاب و کتابخوانی از خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت، گفت:خوشبختانه این بانک به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب، توانسته در 4 دوره حضور خود در مهمترین و بزرگترین رویداد فرهنگی کشور رضایت جامعه فرهنگی و بازدیدکنندگان را بدست آورد.
وی افزود: به طور حتم،حمایت بانک شهر از حوزه کتابخوانی با توجه به اهمیت و مخاطبان بسیاری که دارد، توانسته نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین آشنایی جهانیان با دستاوردهای فرهنگی کشورمان داشته باشد.
اکرمی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ١٣٣٠٠٠ ثبت نام از سوی دانشجویان، طلاب و اساتید جهت دریافت بن‌کارت در نمایشگاه کتاب سی و دوم به ثبت رسید،تصریح کرد: از این تعداد حدود ٨٥٠٠٠ درخواست برای بن کارت فیزیکی و حدود ٤٨٠٠٠ درخواست برای دریافت از طریق کارت ملی هوشمند و NFC داشتیم.
مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه باتوجه شرایط اقتصادی شهروندان،شاهد ثبت بیش از 2 میلیون تراکنش بانکی بودیم، افزود:در طی زمان برگزاری نمایشگاه نیز حدود ٤٥٠٠٠ بن کارت برای سازمانها ،نهادها و اهل قلم صادر و تحویل نمایندگان معرفی شده از سوی آنان شد.
اکرمی در پایان گفت: تمامی دارندگان بن کارت نمایشگاه سی و دوم اواسط خرداد ماه (تاریخ دقیق از طریق سایت بانک شهر) می‌توانند پس از کسر یارانه وزارت ارشاد، قدرالسهم خود را از طریق خودپردازهای بانک شهر دریافت و یا از طریق کارتخوانهای عضو شتاب اقدام به خرید کنند.