پرداخت یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملّی در سال 97

چهارشنبه،۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

بانک ملّی ایران در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

پرداخت یک میلیون و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملّی در سال 97

 به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، این بانک طی مدت مذکور، بیش از دو میلیون و 33 هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و... تخصیص داده است.

فروش اقساطی بیشترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، 961 هزار و 51 فقره تسهیلات به ارزش 343 هزار و 636 میلیارد ریال پرداخت شد.

همچنین بالغ بر 77 هزار و 486 میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در 100 هزار و 211 فقره به تجار و بازرگانان و 40 هزار و 270 میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در 19 هزار و 916 فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

بانک ملّی ایران  در 12 ماه سال 97  بالغ بر 932 هزار و 743 فقره تسهیلات در قالب عقد  قرض الحسنه به ارزش 59 هزار و 809 میلیارد ریال و 108 هزار و 464 فقره تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به ارزش 333 هزار و 358 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک، 349 هزار و 984 فقره تسهیلات به ارزش 87 هزار و 350 میلیارد ریال به عقد جعاله و 402 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 552 میلیارد ریال به عقد اجاره به شرط تملیک اختصاص دارد.

همچنین طی این مدت، 59 هزار و 469 فقره تسهیلات مرابحه به ارزش 50 هزار و 694 میلیارد ریال و بالغ بر چهار هزار و 22 فقره تسهیلات سلف به ارزش 19 هزار و 207 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

کمک 1.1 میلیارد تومانی کاربران «بله» به سیل زدگان

میزان کمک های نقدی کاربران اپلیکیشن «بله» به هموطنان سیل زده از مرز یک میلیارد و 100 میلیون تومان عبور کرد.

کاربران این اپلیکیشن در قالب بازوی (بات) «کمک به سیل‌زدگان کشور» به راحتی از طریق کارت بانکی، کمک نقدی خود را به میزان دلخواه برای سیل‌زدگان به صورت مستقیم به شماره حساب اختصاصی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز می کنند.

این اپلیکیشن بیش از سه میلیون کاربر دارد و علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به عنوان مبدا انتقال وجه به آن متصل هستند.

«بله» در اسفند ماه 1394در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده‌ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.

رمز دوم یکبار مصرف بانک ملی ایران را از اپلیکیشن 60 دریافت کنید

نصب اپلیکیشن 60 برای همه مشتریان بانک ملی ایران که قصد خریدهای اینترنتی و یا غیر حضوری را دارند، الزامی است.

بخشنامه بانک مرکزی تاکید دارد که از ابتدای خرداد ماه استفاده از رمز دوم یک بار مصرف برای همه دارندگان کارت های بانکی اجباری است و از این تاریخ، رمزهای دوم ثابت کاربردی نخواهند داشت.

از این رو بانک ملی ایران به منظور سهولت دریافت رمز دوم یکبار مصرف، اپلیکیشن 60 را برای استفاده مشتریان طراحی کرده است.

این اپلیکیشن هر 60 ثانیه یکبار، یک رمز دوم تولید و در اختیار کاربر قرار می دهد و پس از طی این مدت، رمز تولید شده اعتباری نخواهد داشت.

این روش، امکان سوء استفاده از رمز کارت بانکی را به صفر می رساند.

اپلیکیشن 60 از سایت بانک ملی ایران قابل دریافت است و در سامانه بام، دستگاه های خودپرداز و کیوسک یا Cashless فعال سازی می شود.