حباب سکه به 460 هزار تومان کاهش یافت

شنبه،۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه به رقم 460 هزار تومان کاهش یافته، گفت: برای جلوگیری از وقوع تقلب، مشتریان از خرید سکه و طلا از مراکز غیرمجاز و بدون فاکتور خودداری کنند.

حباب سکه به 460 هزار تومان کاهش یافت

«عبادالله محمدولی» درباره تحولات بازار طلا و سکه افزود: بازار طلا تا میانه هفته گذشته روندی رو به رشدی را تجربه کرد، اما به تدریج در روزهای پایانی هفته به ثبات رسید.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر با بیان اینکه تحولات جدیدی را در بازار طلا و سکه مشاهده نمی کنیم، اظهار داشت: امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت پنج میلیون و 130 هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم پنج میلیون تومان فروخته شد.
عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری طلا و جواهر کشور افزود: بهای نیم سکه نیز به 2 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 900 هزار تومان و سکه گرمی به یک میلیون و 30 هزار تومان رسیده است.
وی اضافه کرد: بهای اونس جهانی طلا در هفته گذشته روندی رو به رشد داشت، بطوری که به نرخ یک هزار و 284 دلار صعود کرده است.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر گفت: میزان حباب سکه با اندکی کاهش اکنون به حدود 460 هزار تومان رسیده است.
وی درباره بازار مصنوعات طلا نیز گفت: بازار مصنوعات طلا دچار رکود سنگینی شده و بیشتر داد و ستد ها به طلای آبشده و سکه اختصاص دارد.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر با هشدار به خریداران سکه گفت: برای جلوگیری از وقوع تقلب، مشتریان از خرید سکه و طلا از مراکز غیرمجاز و بدون فاکتور خودداری کنند.
محمدولی تصریح کرد: مشتریان باید از واحدهای دارای مجوز و با فاکتور اقدام به خرید کنند تا درصورت وقوع مشکل، بتوانند آن را پیگیری کنند.