سردار سلیمانی : اقدام‌ آمریکا ثابت کرد شما تاثیری عمیق بر افکار عمومی‌ دارید

سه شنبه،۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

سردار قاسم سلیمانی صبح امروز در دیدار وزیر امور خارجه خطاب به وی گفت: اقدام آمریکا ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا دارید.

سردار سلیمانی : اقدام‌ آمریکا ثابت کرد شما تاثیری عمیق بر افکار عمومی‌ دارید

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،سردار حاج قاسم سلیمانی در دیدار با محمد جواد ظریف تاکید کرد: اقدام آمریکا در تحریم شما ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.

صبح امروز سه شنبه سردار قاسم سلیمانی -  طبق روال برنامه هفتگی  با محمد جواد ظریف - با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.

سردار سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون آمیز ونشانه شکست قطعی کاخ سفید دانست.

ایشان در ادامه خطاب به وزیر امور خارجه افزود: این اقدام آمریکا ثابت کرد که جنابعالی بعنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و بویژه مردم آمریکا دارید.

سردار سلیمانی دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان را از خصوصیات ویژه آقای ظریف دانسته و افزود: به شما تبریک میگویم که بدلیل انتساب به رهبر معظم، حکیم و فرزانه عالم اسلام و جهان، مورد غضب و دشمنی آمریکا قرار گرفتهاید.