همراهی کم‌نظیر بانک شهر در پیشبرد اهداف فرهنگی

دوشنبه،۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حمایت بانک شهر، گفت: عملکرد قابل قبول این بانک در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر شایسته قدردانی است.

همراهی کم‌نظیر بانک شهر در پیشبرد اهداف فرهنگی

شهردار اصفهان با بیان این که توجه به حوزه فرهنگ و توسعه آن در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته اقدامات فرهنگی و هنری در شهر اصفهان در کنار سایر فعالیت‌های شهر، توسعه چشمگیری پیدا کرده است.
وی در ادامه، شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در عرصه فیلم سازی برای کودکان و ترقی هنرمندان جوان را از دستاوردهای جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان دانست و افزود: قطعا برای رسیدن به تمامی اهداف این جشنواره به حمایت بنگاه‌های اقتصادی نیاز خواهد بود.
نوروزی با اشاره به حمایت بانک شهر از رویدادهای مهم فرهنگی و کمک به برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان،خاطرنشان کرد: این بانک توانسته نقش مهم و حیاتی در رونق اقتصادی شهرها و توسعه زیرساخت های شهری ایفا کند و در حوزه فرهنگ نیز منشا خدمات شایسته ای باشد.
شهردار کلانشهر اصفهان ادامه داد: بانک شهر در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از حوزه فرهنگ را نیز در دستور کار قرار داده که شایسته قدردانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به حمایت معنوی و تأمین مالی رویدادهای فرهنگی هنری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، تلاش‌های بانک شهر را در حوزه خطیر مسئولیت اجتماعی و پیشرفت موضوعات فرهنگی اساسی و کم نظیر دانست.

علیرضا نصر اصفهانی با بیان این مطلب اظهار کرد: با حمایت های مالی و معنوی این بانک، در سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان شاهد شکوفایی خلاقیت کودکان کشور عزیزمان در جای جای این مرز پرگهر بودیم.
وی با تاکید بر نقش شاخص بانک شهر در پیشبرد اهداف والای فرهنگی افزود: افتخار آفرینی کودکان این کشور در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی نیاز به حمایت جدی و اساسی سایر نهادها دارد و از این رو می بایست نگاه به دنیای زیبای کودکان در اولویت اقدامات مسئولان و سیاستگذاران فرهنگی و حامیان مالی قرار گیرد.
رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه از همراهی بانک شهر در برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و گفت: از حمایت‌های این بانک که افتخارآفرینی کودکان و نوجوانان پر استعداد این مرز و بوم در این جشنواره را به نمایش گذاشته و سرافرازی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را به همراه داشته است، نهایت سپاس و قدردانی را داریم.