عناوین برتر همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت

چهارشنبه،۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

چهار شرکت زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس موفق به کسب رتبه‌های برتر در چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت شدند.

 

عناوین برتر همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در چهارمین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت که ساعتی پیش با حضور وزیر نفت و مدیران صنعت در سالن همایش شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد، شرکت های پتروشیمی نوری، بندر امام، اروند و شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر ۴ رتبه برتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی را کسب کردند.
پتروشیمی‌هاب نوری و بندرامام توانستند تندیس طلایی این دوره از ارزیابی را به خاطر تدوین و ارائه بهترین گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت  کسب کنند.
 همچنین پتروشیمی اروند توانست تندیس نقره‌ای این دوره از ارزیابی را به خاطر تدوین و ارائه مطلوب گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت  کسب کنند.
همچنین‌در این همایش، شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر، تندیس نقره‌ای و لوح سپاس را در چهارمین همایش مسئولیتهای اجتماعی صنعت نفت کسب کرد.

وزیر نفت در این همایش با بیان اینکه قدم‌های خوبی در زمینه مسئولیت اجتماعی در وزارت نفت برداشته شده است و نیاز است این فعالیت‌ها نهادینه شود، گفت: متاسفانه در زمینه مسئولیت اجتماعی سواد عمومی و تخصصی‌مان پایین است و خیلی ضعیف هستیم.
بیژن زنگنه افزود: آقای طالبیان کاری کنند که سال آینده تمام دانشگاه‌های جامعه‌شناسی در پروژه مرتبط در زمینه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت فعال شوند؛ همانند قراردادهای پژوهشی که شرکت ملی نفت ایران با دانشگاه‌ها برای مطالعات مخازن انجام شد. 
درهای صنعت نفت را به روی جامعه‌شناسان و اساتید دانشگاهی و دانشجویان علوم اجتماعی باز کنید تا آرزو به دلم نماند.
وی با بیان اینکه"پول" زمانی تاثیرگذار است که درست و با فکر استفاده شود، تصریح کرد: شرکت‌های نفتی در زمان وقوع سیل در استان خوزستان به خوبی بسیج شدند و به خوبی هم عمل کردند، در این زمینه ۱۵۰ میلیارد تومان برای مناطق سیل‌زده و همچنین ۵۱ میلیارد تومان برای زلزله مسجد سلیمان تخصیص داده شد.