بزرگترین نیروگاه سیار ایران مهرماه امسال رونمایی می‌شود

شنبه،۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

معاون آبفای کشور با اشاره به برنامه این شرکت برای ساخت بزرگترین نیروگاه سیار ایران، گفت: این مجموعه منحصر به فرد مهرماه امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب تهران رونمایی خواهد شد.

بزرگترین نیروگاه سیار ایران مهرماه امسال رونمایی می‌شود

حمیدرضا کشفی افزود: این نیروگاه ۱۰ مگاواتی برای تامین انرژی زیرساخت‌‎های حساس صنعت آب و فاضلاب در شرایط بحرانی و اضطراری همانند سیل و زلزله مراحل نهایی ساخت خود را طی می‌کند.

وی ادامه داد: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل پنج دستگاه تریلر است که چهار دستگاه آن مجهز به ژنراتورهای ۲.۵ مگاواتی و یک دستگاه نیز مربوط به پست برق است.
کشفی گفت: این مجموعه امکان برقدار کردن بارهایی با ولتاژهای ۰.۴, ۶.۶, ۱۱ ,۲۰, ۳۳ کیلوولت را داراست: ترانس و پست منحصر به‌فرد این پروژه که برای نخستین بار در کشور با طراحی متخصصان شرکت مهندسی آب و فاضلاب  و توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است، قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم کرده است.
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: این نیروگاه برای پوشش نقاط مختلف کشور و انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.