تغییر زمان برگزاری رویداد ایران آیمکس

دوشنبه،۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران (iranimex 2019) در جزیره کیش تغییر کرد.

 تغییر زمان برگزاری رویداد ایران آیمکس

به گزارش اقتصاد کارا به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری رویداد ایران آیمکس 2019، نظر به برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا که از24 تا 26 آذر در تهران برپا می‎گردد، زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دریایی ایران که قرار بود در همین تاریخ در این جزیره برگزار شود، با یک هفته تغییر به 2 تا 5 دی ماه امسال موکول شد.

این اقدام در راستای هم افزایی و تاثیرگذاری حداکثری رویدادهای حوزه حمل و نقل و ایجاد امکان مشارکت بخش خصوصی و دولتی برای بهره مندی علاقمندان از هر دو رویداد اثر گذار اتخاذ گردیده است.

گزارش شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان مجری رویداد می افزاید:  نمایشگاه iranimex2019  امسال با رویکردی نو و با حمایت ارکان حاکمیتی و دولتی و مشارکت گسترده بخش های دولتی و خصوصی مرتبط با این صنعت عظیم از 2 تا 5 دیماه در مرکز همایش‎ها و نمایشگاه‌های کیش به مدت 4 روز برپا خواهد شد.

نمایشگاه امسال با هدف و در نظرداشتن موضوعات مهمی همچون تامین مالی صنایع دریایی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حفظ توانمندی‌های داخلی و بومی‌سازی صنعت دریایی کشور، تقویت اقتصاد دریامحور، ترویج توسعه دریا محور، اشاعه فرهنگ دریایی، ایجاد وارتقاء توسعه روابط علمی و تجاری، افزایش سهم بازار از خدمات بندری و دریایی منطقه‌ای و جهانی، توانمندسازی و توسعه خدمات دریایی و دریانوردی، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان دریایی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود حوزه دریایی کشورها، ارتقاء سطح علمی حوزه دریایی و دریانوردی برگزار می‌شود.

صنعت دریایی و دریانوردی نقش راهبردی مهمی در اقتصاد ملی، اجرای مبانی اقتصاد مقاومتی و همچنین چشم انداز افق 1404 و تحقق اهداف برنامه‌های توسعه کشور دارد. از این رو، نهایت تلاش و هماهنگی‎های لازم برای برگزاری کمی و کیفی این رویداد بکار گرفته می‎شود.