شکایت زنگنه از یک نماینده مجلس

چهارشنبه،۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

وزیر نفت ادعاهای یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتباطش با هپکو را «مطلقا دروغ» عنوان کرد و گفت: «در مورد هپکو بجز اینکه اعلام شده من به مدت یک سال رئیس هیات مدیره بودهام، همه‌اش مطلقا دروغ است. در این ارتباط دیروز به صورت شخصی و همچنین از طرف وزارت نفت به دادگاه شکایت کرده‌ایم.

شکایت زنگنه از یک نماینده مجلس

«بیژن زنگنه» امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر دادگاه، به هیات رسیدگی به رفتار نمایندگان در مجلس نیز شکایت کردهایم.

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک چند روز گذشته گفته بود که زنگنه دوره‌ای رئیس هیات مدیره هپکو و مشاوره مدیرعامل آن بوده و بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرده است.

به گزارش رسانه‌ها، کریمی همچنین ادعا کرده بود: حامی اصلی آقای عطاریان در خرید هپکو آقای زنگنه بود، آقای زنگنه بعد از فروش این شرکت به آقای عطاریان رییس هیات مدیره هپکو اراک میشود و بر اساس مستنداتی که در اختیار داریم با شرکت قرارداد بسته و مبلغی حدود یک و نیم میلیارد تومان از این شرکت دریافت میکند.

وزیر نفت همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیم گیری سران قوا در زمینه سهمیه‌بندی سوخت، افزود: تاکنون در این زمینه هیچ چیزی نهایی نشده است.