ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تکمیل شد

چهارشنبه،۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت سه نماینده دیگر دولت در هیات نمایندگان اتاق تهران را معرفی کرد که به این ترتیب ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران تکمیل شد.

ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تکمیل شد

به گزارش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، بنا بر این نامه «حمید زادبوم»، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، «مهدی صادقی نیارکی»، سرپرست معاونت امور صنایع و «علی‌اکبر رضایی»، مشاور وزیر به عنوان اعضای تازه هیات نمایندگان اتاق تهران معرفی شده‌اند.

با معرفی سه نماینده باقی‌مانده از مجموع ۲۰ نماینده دولت، ترکیب هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تکمیل شد و می‌تواند از این پس با حضور تمامی اعضا جلسات خود را تشکیل دهد.

پس از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی تهران در ۱۱ اسفند ماه ۹۷ که ۴۰ نماینده بخش خصوصی را مشخص کرد، وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز در ۳۱ فروردین ۹۸ طی نامه‌ای ۱۷ نماینده از ۲۰ خود را به اتاق بازرگانی تهران معرفی کردند تا بلافاصله نشست‌های رسمی هیات نمایندگان اتاق تهران برگزار شود. اکنون نیز ۳ نماینده باقی مانده معرفی شدند تا فهرست نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی تهران بسته شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استناد ماده ۱۲ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و آیین‌نامه اجرایی ماده ۵۳ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، حمید زادبوم، مهدی صادقی نیارکی و علی‌اکبر رضایی را معرفی کرده است.

حمیدزادبوم که چندی قبل جایگزین محمدرضا مودودی و سرپرست سازمان توسعه تجارت شده بود، به تازگی حکم ریاست بر این نهاد را نیز دریافت کرده تا بتواند برنامه‌های خود را با سهولت بیشتری پیش ببرد. مهدی صادقی نیارکی نیز پس از کوچ فرشاد مقیمی از معاونت امور صنایع به مدیرعاملی ایران‌خودور، برجای او نشست و علی‌اکبر رضایی نیز مقام مشاوره وزیر را دارد.

به این ترتیب در صورت عدم غیبت سایر اعضا، احتمالاً هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در روز ۳۰ مهر ماه با ترکیب کامل ۶۰ نفره برگزار شود.