آمارمسافران روزانه خط هفت متروي تهران از پنجاه هزار نفر عبور كرد

دوشنبه،۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: آمارمسافران روزانه خط هفت متروي تهران از پنجاه هزار نفر گذشت

آمارمسافران روزانه خط هفت متروي تهران از پنجاه هزار نفر عبور كرد

به گزارش مديريت ارتباطات و اموربين الملل شركت بهره برداري متروي تهران فرنوش نوبخت افزود: با عنايت به بهره برداري از ايستگاه هاي جديد خط ۷ و كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی را به استفاده بیشتر از این ناوگان تشویق کرده است افزود: از ابتداي مهرماه ۹۸ آمار مسافران خط ۷ متروي تهران از پنجاه هزار نفر عبور کرد.
وی به كاهش فاصله حرکت قطار‌های خط ۷ مترو  از ۱۵ دقيقه به ۱۲ دقيقه اشاره و خاطر نشان کرد: به همین دلیل در مهرماه میزان استفاده شهروندان از خط ۷ متروی تهران افزایش یافته است. 
فرنوش نوبخت در ادامه از افزایش هزار و صددرصدی مسافران متروی تهران و حومه نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در هفته اول مهرماه سال ۱۳۹۷ ؛ ۲۶ هزار نفر از خط ۷ متروی تهران و حومه استفاده كردند که این رقم امسال به ۳۰۰ هزار نفر رسید که به عبارتی حدود ۲۷۴ هزار نفر افزایش مسافر داشتیم.
ايستگاه ميدان صنعت شلوغ ترين ايستگاه خط ۷ متروي تهران است و ايستگاه هاي تربيت مدرس، مهديه و بريانك به ترتيب بيشترين آمار مسافر را به خود اختصاص داده اند.
لازم به توضيح است با توجه به اجرای طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی، شهروندان و مسافران می توانند با آرامش خاطر بیشتری برای سفر های درون شهری در ساعت های مختلف از مترو استفاده کنند.