حضورفعال شركت بهره برداري متروی تهران درهفدهمين نمايشگاه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري

پنج شنبه،۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از حضور فعال شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري خبر داد

حضورفعال شركت بهره برداري متروی تهران درهفدهمين نمايشگاه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه محسن محمديان گفت: هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومي و خدمات شهري از روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه تا يكشنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.
وي با اشاره به اينكه این نمایشگاه با مشارکت وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با همکاری سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی برپا شده است. افزود: علاقه‌مندان دست اندركارن حوزه حمل و نقل می توانند جهت بازدید از آخرین دستاوردها و اقدام های انجام شده توسط شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ به سالن ۹-۸ غرقه ۱۳۸ مراجعه کنند.
محمديان تصريح كرد: شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با حضور در این نمايشگاه دستاوردها و تجارب بيش از بيست سال بهره برداري را در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار داده است اميدواريم اين نمايشگاه فرصتي براي معرفي دستاوردها، ظرفيت ها و توانمندي هاي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه باشد.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به صورت سالانه با حضور شرکت های داخلی و خارجی و مشارکت کشور هایی همچون كره، ژاپن، چين، آلمان، جمهوری چک، هلند، ایتالیا، سوئد، ترکیه، سنگاپور، روسیه و سایر شرکت های جهان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.