تسهیلات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان در Kish Invex2019

سه شنبه،۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس،بانک، بیمه و خصوصی سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش، تسهیلات و برنامه های حمایتی در نظر گرفته است.

تسهیلات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان در Kish Invex2019

 به گزارش اقتصاد کارا ، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex 2019 می‌ توانند با استفاده از تسهیلات ۹۰ درصدی تا سقف 100 میلیون ریال صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در قالب پاویون دانش‌بنیان حضور داشته باشند.

همچنین قراردادهای تجاری برای محصولات دانش‌بنیان که در حاشیه این نمایشگاه منعقد شوند نیز شامل تسهیلات خواهند بود. بر این اساس وام لیزینگ ۷۰ درصدی با بهره ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به متقاضیان محصولات دانش‌بنیان تعلق می‌گیرد.

بر اساس این گزارش ششمین نمایشگاه بین‌‌‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور درپاویون صندوق نوآوری و شکوفایی و استفاده از تسهیلات می‌توانند تا ۵ آبان تقاضای خود را در سامانه http://deydad.com/kish-invex-2019 ثبت کنند.