همایون شجریان به دنبال اجرای کنسرت رایگان

دوشنبه،۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

همایون شجریان اعلام کرد در صورت دریافت مجوزهای لازم به زودی کنسرتی خیابانی و رایگان برای مردم اجرا خواهد کرد.

همایون شجریان به دنبال اجرای کنسرت رایگان

چند وقتی است که مشکلات اقتصادی، هنرمندان کشور را نیز با مردم همراه کرده است تا برای هم‌داستان شدن با مردم از اجرای برنامه های خود که هزینه هایی در بر خواهد داشت امتناع کنند.
البته این اقدام با برخی انتقادهای اهالی رسانه، همراه شد که می توان به جای لغو این اجراها به کاهش قیمت بلیت و یا رایگان کردن برخی برنامه های هنری حداقل برای ساعتی هم که شده لحظات شادی را برای مردم ایجاد کرد.
حالا در تازه ترین اقدام همایون شجریان در پست اینستاگرامی که ظهر امروز منتشر کرد از اجرای کنسرت خیابانی در صورت فراهم شدن مجوزهای لازم خبر داده است.
در این پست شجریان آمده است: «عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی بِه شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد. دوستان مهربانم، در پاسخ به پیگیری شما عزیزان به اطلاع‌تان می‌رسانم از اجرای کنسرت «ایران من» در سال گذشته که نیت کرده بودیم به قسمتی از درد و رنج زلزله‌زدگان کرمانشاه بپردازیم، چنین مقرر شد که با نظارت و همت دوست گرامی جناب متین، مجموعا چهارصد یخچال و کولر تهیه و به خانواده‌های مصیبت دیده اهدا شود. باشد که این ناقابل مقبول درگاه معشوق قرار گیرد. سلامت و برقرار باشید.»
چند پیش روابط عمومی کنسرت نمایش «سی» که بخش آواز آن را همایون شجریان بر عهده دارد با اعلام اینکه تمامی مراحل کار برای اجرای این کنسرت نمایش آماده است از لغو شدن آن به دلیل مسائل معیشتی مردم خبر داده بود.
سیروان خسروی دیگر خواننده پاپ کشور نیز طی هفته های اخیر دومین کنسرتی خود را به دلیل مشکلات معیشتی مردم لغو کرد.