ثبت نام مسکن ملی «پردیس» مجددا انجام می‌شود

يکشنبه،۰۱ دي ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

وزیر راه و شهرسازی گفت: ٦٠ درصد افرادی که دو روز گذشته در شهر پردیس ثبت نام کردند، شرایط ثبت نام مسکن ملی را ندارند و بنابراین یکبار دیگر ثبت نام در پردیس انجام خواهد شد.

ثبت نام مسکن ملی «پردیس» مجددا انجام می‌شود

«محمد اسلامی » وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران درباره احتمال افزایش ظرفیت شهر پردیس برای ساخت مسکن ملی افزود: با ثبت نام افرادی در طرح اقدام ملی مواجه هستیم که فرم« ج» آنها قرمز است و پیشتر از تسهیلات دولتی برای خانه دار شدن استفاده کردند و فقط سایت را اشغال می‌کنند.

وی گفت: بر این اساس در مرحله دوم ثبت نام سامانه مجدد برای ثبت نام در پردیس بازخواهد شد. همینطور در سایر شهرها که ظرفیت جدیدی ایجاد شود ثبت نام‌ها آغاز خواهد شد.

وزیر راه درباره احتمال آماده سازی زمین‌های بیشتر در پردیس به دلیل افزایش تقاضای تهرانی‌ها برای خانه دار شدن در این منطقه گفت: هر شهری یک سرانه مشخص دارد که با توجه به استطاعت زیست بوم منطقه مشخص شده است و بیشتر از سهمیه مجاز امکان ثبت نام و ساخت خانه وجود ندارد.

وی گفت: با وزارت نیرو برای تامین آب و برق سهمیه مشخصی مذاکره شده است و موضوع زیر ساخت شهر هم وجود دارد که بر اساس طرح جامع مصوب به جمعیت مشخصی امکان سرویس دهی وجود دارد.

اسلامی ادامه داد: در طرح اقدام ملی به طور کلی برای تهرانی ها ٧٠ هزار واحد در چهار شهر جدید ساخته خواهد شد و  با حذف کسانی که به اشتباه ثبت نام کردند جا برای متقاضیان واقعی باز خواهد شد و مجدد می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند.