صادرات خاویار ایران به نقطه صفر رسید

دوشنبه،۰۲ دي ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

یک عضو نمایندگان استان مازندران با بیان این‌که پرورش ماهی، تولید گل، برنج و دیگر محصولات زراعی منبع مهمی برای درآمد مردم محسوب می‌شود، اظهار کرد: اما متاسفانه صادرات خاویار که زمانی برند صادرات کشور بود اکنون به نقطه صفر رسیده است.

صادرات خاویار ایران به نقطه صفر رسید

نانواکناری نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط حساس سیاسی و تاریخی که میهن از جوانب گوناگون در معرض تهدید است هشیاری عمیق سیاسی بیش از هر زمان دیگری امری ضروری است و شناسایی مجاری رسوخ امپریالیسم یعنی آمریکای جهان‌خوار و ایادی آن برهر ایرانی لازم است.

وی ادامه داد: در این مقطع حساس در جهت اتخاذ تصمیمات هوشمندانه بین‌المللی و داخلی توجه لازم مورد نظر قرار گیرد. در عرصه بین‌المللی باید به افول مسئولیتی سیاسی ترامپ، دولت مستقر آمریکا و موضوع استیضاح او توجه کرده و نباید در برابر تروریسم اقتصادی و تحریم‌های غیرانسانی منفعلانه عمل کرد، چرا که دشمن حیله‌گر است و ما باید بیدار و آگاه باشیم.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سطح ملی نیز مسئولین با بی‌تدبیری در نحوه‌ی اعلام اصلاح قیمت بنزین و با بی‌توجهی به کنترل گرانی کشور جامعه را دچار تنش‌های عاطفی، اجتماعی و سیاسی کردند، اما باید بپرسم برای اصلاح امور چه تدابیری دارید. فقر، فساد و مدیریت ناکارآمد سه وجه بارز در امور کشور است که جان مردم را به لب رسانده است. چه پروژه‌ای در جهت رفع این بیماری‌های اجتماعی و مدیریتی دارید؟ اگر مردم ایران ببینند قوه مجریه و قوه قضاییه با شفافیت به مقابله با بی‌انضباطی اقتصادی و فساد تجاری و اداری و مبارزه با گرانی می‌پردازد، آنگاه به همزادپنداری با مدیریت کشور اقدام می‌کنند.