يازدهمين ايستگاه از خط 7 متروي تهران به بهره برداري رسيد

سه شنبه،۰۳ دي ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

ايستگاه مولوي يازدهمين ايستگاه از خط ۷ متروي تهران و حومه صبح امروز دوشنبه دوم دی ماه ۹۸ با حضور شهردارتهران، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران افتتاح شد.

يازدهمين ايستگاه از خط 7 متروي تهران به بهره برداري رسيد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه مسافرگيري از ايستگاه متروي مولوي در خط ۷ متروي تهران بعد از مراسم بهره برداري رسمي همانند ساير ايستگاه هاي اين خط با سرفاصله حركت هر ۱۰ دقيقه يك قطار آغازشد.
امروز همزمان با افتتاح ایستگاه مولوی دو رام قطار نیز وارد ناوگان شد که یک قطار به خط ۳ و قطار دیگر در خط ۷ فعالیت خواهند کرد. با ورود یک قطار جدید به ناوگان خط ۳ مترو، تعداد قطارهای این خط به ۱۹ قطار مي رسد. 
گفتني است خط ۷ متروي تهران با ۲۷ كيلومتر طول و داراي ۲۲ ايستگاه است كه تاكنون ايستگاه‌هاي ميدان صنعت، شهيد نواب صفوي، تربيت مدرس، رودكي، كميل، بريانك، هلال احمر، مهديه، ميدان محمديه و بسيج از اين خط به بهره برداري رسيده است و ايستگاه مولوي يازدهمين ايستگاهي است كه در اين خط افتتاح شد.
در حال حاضر اين خط در ايستگاه ميدان محمديه با خط يك، ايستگاه مهديه در خط سه و در ايستگاه شهيد نواب صفوي با خط دو تقاطع دارد.