بررسی ۴ طرح ضد آمریکایی در مجلس

شنبه،۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است ۴ طرح ضد آمریکایی را در جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی بررسی و تصویب کنند.

بررسی ۴ طرح ضد آمریکایی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است این هفته ۴ طرح ضد آمریکایی از جمله طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم‌های ضدآمریکایی، طرح تاسیس موزه جنایات آمریکا، طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های تبعیت‌کننده از تحریم‌های آمریکا به کشور ایران و طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و موسسات ایرانی که از اقدامات دولت آمریکا متضرر شدند را بررسی کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است این هفته طرح دوفوریتی شفاف‌سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس، لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و طرح دوفوریتی استفساریه قانون برنامه ششم توسعه را بررسی کنند.

بررسی لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لایحه مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار این هفته مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

 همچنین قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از روند اجرای برجام و تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به حوادث بعد از گرانی بنزین در شهرهای مختلف کشور نیز این هفته در مجلس قرائت شود.