من عشق هستم

چهارشنبه،۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

جوکر، یکی از فیلم های موفق و مطرح گلدن گلوب و اسکار امسال بود

من عشق هستم

به گزارش اقتصاد کارا به نقل از وبسایت تخصصی مدیریت رسانه، این فیلم در نود و دومین دوره اسکار توانست 2 جایزه را از آن خود کند؛ بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین موسیقی متن. "واکین فینیکس"  چهل و شش ساله در اسکار 2020 خوش درخشید و همه نگاهها را به خود معطوف کرد. اما او بعد از دریافت جایزه از آکادمی اسکار، با همان چهره رسمی از مراسم خارج شد تا همراه نامزدش "رونی مارا" یک ستاره دیگر سینما در فضایی غیر رسمی و صمیمی، غذایی بخورد و به چهره عشق نظری بیندازد.

در این روزهای پرهیاهو و پر خشم ماههای اخیر، این قاب زیبا در همه دنیا خیلی مورد توجه قرار گرفت و البته حسرت برای خیلی ها که در فشار و بحرانند، حسرت برانگیز هم شد.

برخی دیگر این اتفاق را صحنه سازی و تبلیغی طراحی شده و هوشمندانه برای برند مخصوص گیاه خوارها می دانند. این فست فود زنجیره ای که نشانش در عکس بخوبی دیده می شود، برگری سوپر استار دارد که برای چهره های علاقمند به گیاه خواری است. تبلیغ کتانی آل استار هم در این بحث مورد نظر است. اگر این موارد درست باشد، خبر از ذکاوت، قریحه و شناخت دقیق اتاق فکری دارد که چنین ایده هایی را به اجرا در می آورند.

بقول همکار روزنامه نگارمان نیما حسنی نسب، ما نه راه و رسم زندگی ساده و سعادتمندانه را می دانیم و نه راههای بدیع برای استفاده از ستاره ها در معرفی ساخته ها و محصولاتمان را.