3000 تخت بیمارستانی دربزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه

دوشنبه،۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

شیوع ویروس کرونا طی یکماه گذشته، شرایط خاصی را در کشور پدید آورده است.

3000 تخت بیمارستانی دربزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه

علاوه بر تعطیلی عمومی و محدودیت های ایجاد شده برای کنترل این بیماری مرگبار، برخی از مجموعه های خصوصی نیز با هدف انجام مسئولیت اجتماعی و همیاری به دولت برای گذر از وضعیت خطیر کنونی دست به اقداماتی زده اند.

ایران مال به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری و تفریحی خاورمیانه نیز در این راستا با اختصاص فضای بزرگ نمایشگاهی خود برای ایجاد بیمارستان و رسیدگی به مبتلایان سعی در بهبود شرایط و کمک به رفع کمبود تخت و نیازهای درمانی کرده است.

به همت مرکز نمایشگاهی ایران مال، سالن یکپارچه این مجموعه به بیمارستان مدرن نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا تبدیل شد.

اکنون علی انصاری به‌عنوان بنیانگذار مجموعه ایران‌مال ، پایان کار تجهیز این بیمارستان بزرگ  را با ظرفیت ۳ هزار نفر اعلام کرد.

پس از نمایشگاه بین المللی تهران و مرکز نمایشگاهی قزوین، این سومین سایت نمایشگاهی در کشور است که به بیمارستان یا محل قرنطینه برای بیماران کرونایی بدل می‌شود.

مرکز نمایشگاهی ایران مال از اواخر سال 1397 به مجموعه های برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و همایشی پیوست و در سال گذشته شماری از رویدادهای بسیار معتبر را در این مجموعه متفاوت و مجهز برگزار کرد.

گفته می شود این سایت بزرگ نمایشگاهی که موفق به اخذ گواهینامه یوروسرت ( گواهینامه سیستم های مدیریت پایداری رویدادها) شده، مجهزترین و به روز ترین مجموعه برگزاری رویدادها در تراز بین المللی است.