تبصره 18 بودجه 97 از هفته آینده عملیاتی می‌شود

چهارشنبه،۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عملیاتی شدن تبصره 18 بودجه 97 از هفته آینده، 34 هزار میلیارد تومان برای نیاز واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد.

تبصره 18 بودجه 97 از هفته آینده عملیاتی می‌شود

صادق نجفی امروز در حاشیه بازدید از صنایع خمین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تبصره 18 بودجه 97 از هفته آینده عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: با تصویب این تبصره 34 هزار میلیارد تومان برای نیاز واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا که بخشی از آن روستایی و بخش دیگر طرح فراگیر است، ثبت‌نام کرده و از تسهیلات 10 تا 14 درصد حداکثر استفاده کنند.

نجفی بیان داشت: به منظور بهره‌مندی واحدهای کوچک و متوسط نیز 4 هزار میلیارد تومان وزارت صنعت کمک خواهد کرد تا بتوانند با درصد پایین‌تر تسهیلات دریافت کنند.

وی در ادامه از برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع کوچک کشور در مصلی حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: این نمایشگاه 21 مرداد ماه همزمان با روز ملی صنایع کوچک و متوسط با هدف آشنایی مردم با توانمندی صنایع کوچک در تهران برپا خواهد شد.

معاون زیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت:  هم اکنون 84 هزار واحد در کشور داریم که 92 درصد این واحد‌ها صنایع کوچک و متوسط کشور هستند که بر اساس آخرین بررسی‌ها بالای 70 درصد فعالیت دارند.