دلار 17 هزار، سکه 7 میلیون

سه شنبه،۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

دلار امروز از مرز 17 هزار تومان عبور کرد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز در بازار آزاد تهران امروز با رشد حدود ۳۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به رقم هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

دلار 16هزار و پانصد، سکه هفت میلیون

نرخ خرید هر دلار  امروز به عدد 17 هزار و 130 تومان رسید.

قیمت خرید هر یورو نیز ۱۷ هزار و ۸۰۰  تومان و نرخ فروش آن ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان شد.

میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۱۷ هزار و ۶۹۶ تومان و هر دلار ۱۶ هزار و ۹۷ تومان بود.

 هر حواله یورو در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته، ۱۶ هزار و ۹۳۴ تومان فروخته شد، حواله دلار نیز ۱۳ هزار و ۷۱۳ تومان به فروش رسید.

قیمت ارزهای عمده در روزهای اخیر روندی افزایشی یافته به طوری که دلار از رقم حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان به جایگاه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان صعود کرده است.

رییس کل بانک مرکزی در این باره گفته است: علی‌رغم کاهش درآمدهای نفتی تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه و کاهش شدید قیمت نفت، وضعیت ذخایر اسکناس ارزی کشور مناسب و در تاریخ کشور بی‌سابقه است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز در بازار آزاد تهران امروز با رشد حدود ۳۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به رقم هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.

روند رشد قیمت سکه از دیروز شتاب گرفته است. قیمت سکه در ظهر دیروز ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که به تدریج به هفت میلیون تومان افزایش یافت.

عامل اصلی رشد قیمت طلا و سکه در معاملات روزهای اخیر، افزایش قیمت دلار در داخل و همچنین چشم انداز رشد بهای اونس در بازارهای جهانی است.

قیمت دلار در روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته و به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در ساعت ۱۴ امروز ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین نیم سکه نیز سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون تومان تعیین قیمت شد.

هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۶۹۰ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۹۹۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت اونس طلا امروز حدود یک دلار بالا رفته و به یک هزار و ۷۰۵  دلار رسید. پیش‌بینی‌ها حاکی از رشد بیشتر آن در هفته‌های آتی است.