ادامه کاهش بهای دلار و یورو برای سومین روز متوالی

چهارشنبه،۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز در ادامه روند کاهشی خود به کانال ۱۹ هزار تومانی نزدیکتر و با نرخ ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد.

ادامه کاهش بهای دلار و یورو برای سومین روز متوالی

بهای ارزهای دلار و یورو در بازار غیر رسمی و صرافی‌های بانکی امروز همچنان روند کاهشی خود را ادامه داد.

بهای هر دلار آمریکا امروز،  ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در صرافی‌های بانکی، با کاهشی ۲۵۰ تومانی به رقم ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید. همچنین قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها نیز به همین میزان کاهش داشت و ۱۹ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شد تا همچنان فاصله معنادار میان قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی برقرار مانده باشد.

بهای خرید و فروش یورو هم امروز در صرافی‌های بانکی شاهد کاهش ۲۵۰ تومانی بود. بر این اساس برای فروش هر یورو رقم ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان بر تابلوها ثبت شود و  خرید یورو نیز با قیمت ۲۲ هزار و ۶۵۰ معامله شد.

برپایه سامانه سنا نیز، میانگین بهای فروش هر یورو در بازار معاملاتی روز گذشته، همچنان نسبت به روز گذشته خود کاهش داشت و به قیمت ۲۳ هزار و ۴۴۶ تومان معامله شد. در این سامانه بهای دلار نیز نیز بیش از دو هزار تومان کاهش یافت و به بهای ۲۰ هزار و ۶۵۶ تومان به فروش رسید.

در سامانه نیما طی روز معاملاتی گذشته هر حواله فروش یورو با میانگین قیمت ۲۰ هزار و ۳۲۶ تومان معامله شد،  فروش حواله دلار نیز به قیمت میانگین ۱۷ هزار و ۷۰۳ تومان انجام شد.