دلار بانکی در آستانه کانال ۲۳ هزار تومان

شنبه،۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

بهای دلار و یورو امروز (شنبه) همچنان با افزایش قیمت مواجه بود و صرافی‌های بانکی دلار را با ۱۸۰ تومان افزایش قیمت با بهای ۲۲ هزار ۹۸۰ تومان به فروش رساندند.

دلار بانکی در آستانه کانال ۲۳ هزار تومان

با وجود عرضه سنگین ارز توسط بازار ساز در هفته گذشته، امروز (۲۲ شهریور) همچنان نرخ دلار و یورو در بازار شاهد افزایش قیمت بود.

براین اساس، ‌قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ امروز با افزایش ۱۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۲ هزار و ۸۸۰ تومان برای خرید و ۲۲ هزار و ۹۸۰ تومان برای فروش عرضه شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز شاهد افزایش قیمت ۱۸۰ تومانی بود.  این صرافی‌ها هر یورو را با بهای ۲۷ هزار و ۸۰ تومان خریداری و ۲۷ هزار و ۱۸۰ تومان به فروش می‌رسانند.

بازار غیر رسمی ارز همچنان شاهد جولان سفته‌بازان و نوسان‌گیران است و مشاهدات امروز از این بازار نشان می‌دهد، معاملات دلار به سقف قیمت ۲۶ هزار تومان نیز رسیده است.

علاوه بر این در سامانه سنا روز کاری گذشته (۲۰ شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۷ هزار و ۲۶۹ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۲ هزار و ۳۵۳ تومان ثبت شده است.

علاوه بر این در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته، فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۹۵۴ تومان ثبت شد. فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۱ هزار و یک تومان انجام شد.