تداوم شیب صعودی در بازار طلا و سکه

يکشنبه،۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

قیمت سکه و طلا امروز (یکشنبه) نیز همچنان با رشد قیمت مواجه بود و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، با نزدیک شدن به مرز ۱۳ میلیون تومان به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

تداوم شیب صعودی در بازار طلا و سکه

امروز (۲۳ شهریور) در حالی که قیمت انس جهانی طلا همچنان در محدوده یک هزار و ۴۱ دلار ثابت مانده است، اما بازار طلا تحت تاثیر هجوم نقدینگی به سمت این بازار و البته بازار ارز شاهد ادامه شیب تند افزایش قیمت‌ها است.

بر این اساس سکه تمام بهار آزادی طرح جدید همچنان با شتاب به سمت رکورد ۱۳ میلیون تومانی در حرکت است و در ساعت ۱۴ امروز به بهای ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت ۲۵۰ هزار تومان مواجه است و به ارزش ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه به بهای ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز به ارزش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این در بازار طلا نیز امروز بهای یک گرم طلای خام ۱۸عیار نیز در آستانه ثبت رکوردی جدید به ارزش یک میلیون و ۱۹۳ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با افزایش قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ارزش پنج میلیون و ۱۷۰ هزار تومان را ثبت کرد.