نوبخت: ستاد بودجه 98 تشکیل شد

چهارشنبه،۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه سازمان برنامه و بودجه بتواند در مهلت قانونی لایحه بودجه را به مجلس تقدیم کند ستاد بودجه 98 تشکیل شد و نخستین جلسه آن نیز بعدازظهر فردا پنجشنبه برگزار میشود.

نوبخت: ستاد بودجه 98 تشکیل شد

«محمدباقر نوبخت» روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه باید زودتر لایحه را به دولت بدهد، این ستاد تشکیل شد. 
وی درخصوص عملکرد سازمان متبوعش در چهارماهه نخست امسال گفت: 105 هزار میلیارد تومان منابع به خزنه واریز شد که نسبت به چهارماهه پارسال 58 درصد رشد داشت. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: اعتبارات اختصاص یافته به امور جاری در چهار ماهه نخست امسال 15 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است. 
نوبخت بیان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال 23 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی اختصاص یافت که نسبت به مدت مشابه پارسال 21 برابر رشد داشت. 
وی افزود: در چهار ماهه نخست پارسال یک هزار و 100 میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص یافته بود. 

پرداخت 2500 میلیارد تومان به گندمکاران 

رئیس سازمان برنامه و بودجه به دیگر اقدامات سازمان متبوعش اشاره کرد و گفت: گندمکاران تاکنون 10 هزار میلیارد تومان به دولت یا شرکت های بازرگانی دولتی گندم فروخته اند که از این میزان، پنج هزار میلیارد تومان را دریافت کرده اند. 
وی افزود: در روزهای آینده 2500 میلیارد تومان از مبلغ باقیمانده به گندمکاران پرداخت می شود. 

1200 میلیارد تومان پاداش فرهنگیان پرداخت می شود

نوبخت در ادامه گفت: تا پایان مردادماه 1200 میلیارد تومان دیگر بابت پاداش بازنشستگان فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان پرداخت می شود. 
وی اضافه کرد: در ماه های گذشته نیز 1200 میلیارد تومان در این زمینه پرداخت شده بود.