به کارگیری دانشجویان دکتری در وزارت نیرو

سه شنبه،۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

وزیر نیرو از استقبال موسسه های پژوهشی این وزارتخانه در جذب دانش آموختگان دکتری در حوزه صنعت خبر داد.

به کارگیری دانشجویان دکتری در وزارت نیرو

رضا اردکانیان، وزیر نیرو با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها در راستای توسعه و پیشرفت کشور گفت: وزارت نیرو درصدد افزایش تخصیص منابع مالی به بخش صنعت است و این وزارتخانه این روزها به ارتباطی دامنه دار تر با بخش دانشگاهی فکر می کند.
وزیر نیرو با بیان اینکه در حال مذاکره با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای همکاری بیشتر دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی با موسسه های پژوهشی هستیم افزود: از این رو، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دوره دکتری می توانند بعد از گذراندن دوره آموزش در دانشگاه ها، سال های تحقیق و پژوهش خود را در وزارت نیرو بگذرانند.
اردکانیان تصریح کرد: بر این اساس، دانشجویان در پروژه های تحقیقاتی صنعت که پروژه های واقعی کشور محسوب می شود، مشغول به کار خواهند شد.
وی اظهارداشت: ما روی این دانشجویان به عنوان نیروهای متخصص در بخش صنعت حساب می کنیم و علاقمند هستیم در صورت تمایل آنها، بعد از اتمام دوران تحصیل در وزارت نیرو مشغول به کار شوند.
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم، مدیریت را به سمت و سویی سوق دهیم که از طریق فراخوان، فرصت برابری برای تمام نیروهای تخصصی کشور به خصوص نیروهای جوان ایجاد شود.