روزنامه نگاری برند، کتابی منحصر بفرد در حوزه ارتباطات بازاریابی

چهارشنبه،۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

انتشارات ثانیه کتاب «روزنامه‌نگاری برند» نوشتة اندی بول، ترجمة مریم چهاربالشی و محسن ایلچی را وارد بازار نشر کرد.

روزنامه نگاری برند، کتابی منحصر بفرد در حوزه ارتباطات بازاریابی

روزنامه‌نگاری برند، اولین کتاب درسی اختصاصی طراحی شده برای دوره‌های دانشگاه و همچنین اولین راهنمای جامع و عملی برای به‌ کارگیری روزنامه‌نگاری برند و ترکیبی از درون‌مایه‌های روابط‌عمومی استراتژیک و ارتباطات بازاریابی است.
این کتاب به مخاطب می‌گوید که چگونه روزنامه‌نگاری برند را به کار بگیرد. همه سازمان‌ها، از انواع مختلف شرکت‌هایی که کسب و کار B2B یا B2C دارند تا سازمان‌های دولتی و کمیته‌های تخصصی و حتی خیریه‌ها به ‌روزنامه‌نگاری برند نیاز دارند. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید از روزنامه‌نگاری برند برای تحقق اهداف‌تان بهره بگیرید و همچنین به عنوان یک تولیدکننده محتوا چگونه می‌توانید موفق عمل کنید. 
- این کتاب برای روزنامه‌نگاران، برای برندها و کسانی که با برندها کار می‌کنند از جمله فعالان حوزه مدیریت برند، بازاریابی، روابط‌عمومی، ارتباطات و خدمات مشتریان طراحی شده است. 
- این کتاب به روزنامه‌نگاران می‌آموزد که چگونه آنچه را یاد گرفته‌اند و یا در حال یادگیری آن هستند در یک سازمان و یک فضای غیررسانه‌ایی به کار بگیرند. 
- این کتاب به برندها و کارکنان غیرروزنامه‌نگارِ سازمان‌ها نیز می‌گوید که هر سازمانی چگونه می‌تواند به سازمان رسانه‌ایی تبدیل شود.
نویسنده در این کتاب، با فراهم آوردن حدود ۹۰ موردنگاری از سازمان‌های مختلف اعم از تجاری، خیریه‌ها، انجمن‌ها و نهادهای عمومی یک راهنمای جامع و عملی از روزنامه‌نگاری برند برای مخاطبان‌اش فراهم آورده است.  
روزنامه نگاری برند، در ۳۱۸ صفحه، با قیمت ۳۸ هزار تومان وارد بازار نشر شد.