سالن همایش و کنسرت بولینگ مریم به بهره برداری رسید

پنج شنبه،۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم در جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از فعالان اقتصادی جزیره افتتاح شد

سالن همایش و کنسرت بولینگ مریم به بهره برداری رسید

به گزارش  پیام ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شامگاه چهارشنبه یکم مرداد با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا نوری سرمایه گذار برندهای تجاری و تفریحی مریم، سالن همایش و کنسرت بولینگ مریم با مساحتی بالغ بر 1100 متر مربع و با گنجایش 1200 نفر گشایش یافت.
طراحی و ساخت این مجموعه بر اساس استانداردهای جهانی و بین المللی انجام شده است که در جنوب کشور بی نظیر است. 
همچنین اتاق فرمان سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم مجهز به سه سیستم صوتی حرفه ای و به روز دنیا برای برگزاری کنسرت و یک سیستم مجزا نیز برای همایش ها، جنگ ها و سمینارها  اختصاص یافته است.
سیستم نور و تصویر این مجموعه بر اساس استانداردهای موجود قابلیت 40 متر پردازشگر تصویر دارد. از دیگر ویژگی های این سالن کنسرت، می توان به ایجاد اتاق مهمان ویژه اشاره داشت که فضای هتلی مطلوبی به منظور استراحت "خواننده کنسرت" قبل از اجرا، پیش بینی شده است.
علیرضا نوری از سرمایه گذاران بخش خصوصی است که ساخت بازار مریم، مجتمع تجاری مریم، بولینگ و هتل مریم را در کارنامه خود دارد. با توجه به افزایش هر ساله شمار گردشگران به کیش و توسعه ظرفیتهای ترانزیتی نظیر سالن بزرگ مسافربری هوایی در کیش که امسال افتتاح می شود، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری جدید برای توجه به نیازهای مخاطبان امری لازم و مهم است.

سالن همایش و کنسرت بولینگ مریم به بهره برداری رسید