بازارداغ فروش مس ایران

سه شنبه،۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

فروش شرکت ملی صنایع مس ایران از آغاز سال امسال تا پایان شهریورماه سال جاری به عدد 16 هزار و 195 میلیارد تومان رسیده است. این میزان فروش، رشد 61.5 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

بازارداغ فروش مس ایران

به گزارش «مس‌پرس»، اردشر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با بیان این‌که ثبت رکوردهای قابل توجه در فروش شرکت مس مدیون تلاش کارکنان این شرکت است، گفت: فروش شش‌ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته برابر با 10 هزار و 27 میلیارد تومان بوده است و رشد بیش از 61 درصدی فروش در مدت زمان مشابه در سال جاری رکورد جدیدی در تاریخ فروش شرکت مس محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به میزان فروش دوره یک‌ماهه منتهی به 31 شهریورماه 1399 نیز گفت: در بازه زمانی یک‌ماهه شهریورماه، میزان فروش شرکت ملی صنایع مس ایران 4 هزار و 286 میلیارد تومان بوده است که نسبت به مردادماه رشد 47.5 درصدی داشته است و رکورد جدیدی در تاریخ فروش ماهانه شرکت مس محسوب می‌شود.

رکورد 5 ساله حفاری‌های اکتشافی شرکت مس شکسته شد

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که اکتشافات اولین حلقه از زنجیره توسعه پایدار است، گفت: با انجام 44 هزار متر حفاری اکتشافی در نیمه نخست امسال، رکورد 5 ساله میزان حفاری‌های اکتشافی شرکت ملی صنایع مس ایران شکسته شد.همچنین در روز پنجم مهرماه امسال 482 متر حفاری اکتشافی انجام شده است که بیشترین میزان اکتشاف انجام‌شده در یک روز در 5 سال اخیر است و شرکت مس با انجام این میزان اکتشاف رکوردی تازه در زمینه اکتشافات از خود بر جای گذاشت.

اردشیر سعدمحمدی افزود:: ثبت این رکوردها در حالی اتفاق افتاده است که در نیمه نخست امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کل جهان بسیاری از فعالیت‌های معدنی با وقفه مواجه یا کند شده‌اند. حفاری‌های انجام شده در منطقه درآلو، سونگون، کرور، سرچشمه، سریدون، میدوک، ماهور، دره زار، باب شمیل، کهنگ و گوره درق بوده است.