کاهش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

دوشنبه،۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه) روندی کاهشی داشت، به طوری که دلار با افت ۳۵۰ تومانی در صرافی‌های بانکی به نرخ ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

کاهش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، صرافی‌های بانکی هر دلار را ۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری کردند و به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز فروختند.  

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۴ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شد.

در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته،  یورو به مبلغ میانگین ۳۵ هزار و ۷۸۰ تومان فروخته شد. دلار نیز با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۵ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه نیما روز معاملاتی گذشته، قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۳۲ هزار و ۵۲۲  تومان و قیمت فروش حواله دلار نیز با ۲۶ هزار و ۲۹۶ تومان ثبت شد.

البته نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.  

قیمت ارز در بازار طی روزهای ابتدایی هفته جاری با افزایش همراه شد و حتی بازار طلا و سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد،  اما در بازار امروز شاهد کاهش قیمت دلار و یورو بودیم.