نرخ‌ها در بازار سکه افزایشی شد

چهارشنبه،۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

همزمان با کاهش قیمت ارزهای عمده در بازار آزاد تهران، افزایش بهای جهانی طلا سبب شد تا هر قطعه سکه تمام طرح جدید در بازار تهران امروز چهار میلیون و 105 هزار تومان فروخته شود.

نرخ‌ها در بازار سکه افزایشی شد

اکنون بهای طلا در بازارهای جهانی یکهزار و 285 دلار و 45 سنت است که نسبت به دیروز افزایش دارد، اما صرافی های مجاز اسکناس یورو و دلار آمریکا را به نرخی پایین تر از معاملات دیروز بفروش می رسانند.
بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون تومان و هر نیم سکه 2 میلیون و 150 هزار تومان بود، اما ربع سکه یک میلیون و 320 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 700 هزار تومان فروخته شدند تا بهای نیم سکه و سکه گرمی امروز بدون تغییر باشد.
همچنین در بخش مصنوعات طلا نیز فعالان بازار بهای هر مثقال طلا را یک میلیون و 594 هزار تومان و هر گرم طلای خام 18 عیار را 367 هزار تومان تعیین کردند.
نگاهی به نرخ ها در بازار ارز نیز نشان می دهد امروز بهای هر اسکناس یورو در صرافی های مجاز 13 هزار و 250 تومان و هر دلار آمریکا 11 هزار و 540 تومان بود.
دیروز در سامانه سنا هر یورو به طور میانگین 13 هزار و 470 و هر دلار آمریکا 11 هزار و 740 تومان قیمت داشت و نیما بهای حواله این دو ارز به ترتیب 9 هزار و 628 تومان و هشت هزار و 19 تومان بود.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.