بازار کالا و خدمات

اقتصاد اينفلوئنسری

در قرن اخیر، احزاب سیاسی و برندها هزینۀ بسیار زیادی کرده‌اند تا توجه ما را به خود جلب کنند و بر تصمیم‌هایمان اثر بگذارند. اما این روزها، دستۀ جدیدی از شیادان اختیار توجه ما را در دست گرفته‌اند.

همکاری ایران و ایتالیا با طعم قهوه

اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه ایران در تهران برگزار شد.

رکورد درآمد راننده تهرانی از اسنپ

اسنپ، پرکاربرترین سامانه حمل و نقل اینترنتی در ایران است که افراد زیادی را مشغول به کار کرده و تعداد بسیار بالایی از مردم جامعه از خدمات آن استفاده می کنند.

تورم لجام گسیخته در اقتصاد ایران

این روزها در حالی شاهد افزایش قیمت برخی از کالاها هستیم که سیاستمداران و دولتمردان همه متفق‌القول از مردم می‌خواهند که نگران نباشند. یکی می‌گوید قیمت نان را ثابت نگه می‌دارد و آن دیگری می‌گوید که کوپن را به اقتصاد کشور بازمی‌گرداند.

تله تهاتر

بدون شک ، جایگزینی تهاتر کالا با معاملات معمول بین المللی در شرایطی که امکان انتقال پول ( ارز ) حاصل از فروش کالا و خدمات و  صادرات میسر نبوده است ، و کشور با مجموعه ای از تحریم های بانکی و مالی روبروست و ارزش پول ملی کاهنده است، به ظاهر فرصت است

ارتقاء کشاورزی ایران با تجربیات ارزشمند اروپا

مدیرکل امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رویکرد اصلی این وزارتخانه در ایجاد امنیت غذایی و تامین مواد غذایی سالم برای کشور، موضوعات اولویت ‌دار برای همکاری با اتحادیه اروپا را برشمرد.

شبکه دولت به سازمان فناوری اطلاعات منتقل می شود

مصوبه انتقال شبکه دولت به سازمان فناوری اطلاعات ایران، به تصویب دولت رسید.

بزرگترین بازار ایران به فروش می رسد

انتشار آگهی فروش بزرگترین بازار ایران به ارزش پایه 85 هزار میلیارد تومان، موضوعی داغ در رسانه های رسمی وغیررسمی کشوردرروزهای گذشته بوده است.

کوپن در راه است

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اخیراً گزارش نهایی طرح تأمین کالاهای اساسی برای ۶۰ میلیون نفر در قالب کارت‌های الکترونیکی را تکمیل و برای طرح در صحن به هیئت رئیسه ارسال کرد که بر اساس آن قرار است برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانوارهای کم برخوردا

قیمت تخم مرغ، بال درآورد

قیمت تخم‌مرغ در هفته آخر شهریورماه  نسبت به هفته گذشته، بیش از۲5 درصد گران شده است.

دومین اخطار تخلف اینترنتی برای همراه اول و ایرانسل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به روند رسیدگی به پرونده گران‌فروشی بسته‌های اینترنت توسط اپراتورها از اعلام اخطار دوم به آن‌ها خبر داد.

جریمه ۲ میلیارد تومانی همراه اول و ایرانسل

رئیس رگولاتوری از ابلاغ جریمه ۲ میلیارد تومانی به اپراتورها (ایرانسل و همراه اول) خبر داد. 

لوازم خانگی ایرانی جای محصولات خارجی را می‌گیرد

رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران با بیان اینکه لوازم خانگی ایرانی، جایگزین محصولات خارجی می‌شود، گفت: با توجه به قابلیت‌های موجود، حرکت خوبی در زمینه تولید لوازم خانگی در کشور در حال انجام بوده و با راه افتادن تولید، مشکلات تا حدود

افزایش ۴ برابری حق اشتراک تلفن ثابت در تهران

در راستای مصوبه مجمع عادی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات هزینه اشتراک تلفن ثابت از ماه آینده ۴برابر می شود. این حق اشتراک برای تهران ماهانه ۸هزارتومان است.

کشف بیش از ۴۰۰ خودروی احتکار شده، این‌بار در چیتگر

ماموران پلیس در ادامه برخورد با احتکار خودرو این‌بار ۴۰۲ دستگاه خودروی احتکار شده را در دو پارکینگ در محدوده چیتگر کشف و توقیف کردند.

فروش بلیت قطارهای رجا آغاز ‌شد

فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی اول تا ۳۱ خرداد ماه ٩۹، از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز ‌شد.

افزایش ۹۰ درصدی واردات موبایل در سال گذشته

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، واردات و مصرف موبایل در سال ۱۳۹۸ از طریق رویه تجاری با بیش از ۹۰ درصد رشد به حدود ۱۵ میلیون و ۳۸۰ هزار دستگاه رسید و حذف معافیت ۸۰ دلاری واردات مسافری هم باعث کاهش چشم

خاموشی بنیانگذار گلرنگ

محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و مالک شرکت‌های بورسی خوشنام هم‌چون پاکشو، پدیده شیمی قرن، صنعت غذایی کوروش و پدیده شیمی جم، پس از 60 سال تلاش و کار بیوقفه با به جای گذاشتن میراثی ارزشمند، چشم از جهان فروبست.

صفحه‌ها

اشتراک در RSS - بازار کالا و خدمات