همایش و نمایشگاه

همگرایی بازارهای مالی در کیش اینوکس دهم

دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2023) با رویکردهای تازه و متناسب با نیازهای اقتصاد ایران از 15 لغایت 18 آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

10 سالگی موثرترین رویداد بازارهای مالی

رویداد کیش اینوکس، به عنوان بزرگترین و موثرترین رویداد نمایشگاهی جزیره کیش امسال 10 ساله می شود.

ایران، نقطه ثقل استراتژیک ارتباط ۳ قاره

نمایشگاه سه روزه اکسپو ایران - روسیه، سه شنبه ۱۸ مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد افتتاح شد.

اجماع گفتمانی برای عبور از چالشها

بزرگترین رویداد بازارهای مالی ایران با هدف بررسی تازه ترین فرصتها و تهدیدهای حوزه های بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و فرصتهای سرمایه گذاری 25 مهرماه در جزیره کیش، آغاز به کار می کند.

اسبهای تاریک درونتان را پیدا کنید

درهمایش بین المللی رهبری سازمانی در قرن جدید  که هفته گذشته با رویکرد تجلیل از رهبران آینده نگر و با حضور 500 تن از مدیران و متخصصان کشور، توسط شرکت بازارپژوهان مبتکر برگزار شد، دیدگاه ها و مطالب تازه ای مطرح شد که برای بسیاری از مخاطبا

بیش از هزار نفر از فعالان اقتصادی در همایش مدیریت، کارآفرینی و خلاقیت که با هدف توسعه و بهبود محیط کسب و‌کار ایران و ترویج گفتمان و رویکرد نوگرایی برگزار شد، شرکت کردند.

کاهش وابستگی فناورانه صنعت پتروشیمی ایران

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که به مدت سه روز در ماه پایانی سال در جزیره کیش برگزار شد، با دستاوردها و خروجی های قابل اندازه و تاثیرگذاری پایان یافت.

گزارش کامل نشست های رویداد کیش اینوکس

هشتمین دوره رویداد کیش اینوکس در جزیره کیش از 8 تا 11 آذرماه در جزیره کیش برگزار شد. رویدادی که در ادوار 8 ساله خود، نشان داده که از جنس رویدادهایی نیست که می خواهند از بخش خصوصی و دولتی پولی بگیرند و با شتاب و رعایت یک سری ظواهر، بدون

بزرگترین رویداد پتروشیمی ایران برگزار می شود

سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشور، مسئولان، دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان از 2 تا 4 اسفند در جزیره کیش برگزار می شود.

با پایان همایش معرفی شرکت های برتر ایران و بیست و چهارمین سال رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، صد شرکت برترایران  در سال 1400 معرفی شدند.

اعلام زمان برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی(کیش اینوکس) از 25 لغایت 28 مهر 1401 در جزیره کیش برگزار می شود.

رویداد فرصت ساز در اقتصاد ایران

جزیره کیش، در روزهای سرد و آلوده پایتخت و بسیاری ازشهرهای کشور، در هوایی پاک و بهاری، کانون توجه رسانه ها و میزبان بزرگترین رویداد حوزه بازارهای مالی شامل: بورس، بانک و بیمه بود.

رونق مسئولیت اجتماعی در هاب دوم پتروشیمی

توجه به موضوع مسئولیت اجتماعی در 2 منطقه صنعتی ماهشهر استان خوزستان و عسلویه استان بوشهر، رفته رفته جایگاه ملموس و قابل دفاعی می یابد.

همگرایی حداکثری در کیش اینوکس سیزدهم

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2021) با رویکردهای تازه و متناسب با نیازهای اقتصاد ایران از 8 لغایت 11 آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

تبیین فرصتهای سرمایه گذاری حوزه انرژی در آیفیکس 2021

"همایش و نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور" با هدف کمک به رشد اقتصاد ملی، تقویت تعاملات و ایجاد رابطه تکمیلی بین حوزه انرژی با مناطق آزاد و ویژه

تجربه پلتفرم تازه در برگزاری رویداد قشم

شیوع سریع و نابهنگام کرونا در سال 1399، منجر به اختلال جدی در فعالیتهای اقتصادی در سراسر جهان و از جمله ایران شد.

هاب اول پتروشیمی، مسئولیت پذیرتر از گذشته

نخستین نمایشگاه توانمند سازی و حمایت از شرکت های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت های پتروشیمی از 9 خرداد به مدت 3 روز در سالن تلاش شهرک بعثت شهرستان ماهشهر برگزار شد.

حمایت ملی از کسب و کارهای محلی

نخستین رویداد توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه ماهشهر در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکتهای پتروشیمی به مدت 3 روز در این شهرستان محروم در استان خوزستان برگزار می شود.

صفحه‌ها

همگرایی بازارهای مالی در کیش اینوکس دهم

10 سالگی موثرترین رویداد بازارهای مالی

ایران، نقطه ثقل استراتژیک ارتباط ۳ قاره

اجماع گفتمانی برای عبور از چالشها

اسبهای تاریک درونتان را پیدا کنید

ایده پردازان، چگونه به استقبال دوازده سالگی رفت؟

کاهش وابستگی فناورانه صنعت پتروشیمی ایران

گزارش کامل نشست های رویداد کیش اینوکس

بزرگترین رویداد پتروشیمی ایران برگزار می شود

۱۰۰ شرکت برتر در ایران ۱۴۰۰

اشتراک در RSS - همایش و نمایشگاه