تصادف مرگبار در چادرملو

سه شنبه،۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

تصادف 2 دستگاه خودرو در منطقه معدنی چادرملو در استان یزد 4 کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت.

تصادف مرگبار در چادرملو

سرهنگ مسعود قانعی، سرپرست پلیس راه استان یزد، درباره جزئیات این خبر گفت: در ساعت 7 و 40 دقیقه صبح دوشنبه خبر تصادف 2 دستگاه خودرو در جاده اختصاصی معدن بزرگ چادرملو یزد دریافت شد که بلافاصله ماموران پلیس راه "یزد-طبس" در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، مشخص شد که در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه وانت تویوتا "هایلوکس" با یکدیگر برخورد داشته که 4 تن از سرنشینان خودروی پراید در دم فوت و 2 نفر از سرنشینان خودروی دیگر نیز مجروح شده‌اند.

سرپرست پلیس راه استان یزد خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ وانت تویوتا اعلام کرده‌اند. مجروحین نیز بلافاصله به بیمارستان شهید رهنمون یزد انتقال یافته و بستری شده‌اند.

در پی این حادثه محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان، جان باختن تعدادی از کارگران این شهرستان در حادثه تلخ تصادف را تسلیت گفت.وی افزود: درگذشت چهار نفر از کارگران شریف شاغل در شرکت‌های وابسته به معدن چادرملو در حادثه تلخ تصادف جاده دسترسی به این معدن، در محور ساغند - بهاباد موجب تاسف و تاثر شد. وی در پیام خود، ضمن تسلیت و همدردی با خانواده‌های معزی، بر ریشه‌یابی و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی و نیز ادای حق و حقوق قانونی جان باختگان تاکید کرد.

مهندس محمود نوریان، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز با اظهار تاسف از بروز این حادثه ناگوار، مراتب تألم و ابراز همدردی و تسلیت خود را به خانواده های داغدار این عزیزان اعلام نمود و خواستار رسیدگی و توجه به حقوق قانونی جان باختگان در اسرع وقت گردید. وی همچنین از تمامی پیمانکاران شاغل در مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو خواست، به منظور پیشگیری از بروز این گونه حوادث ناگوار، تمامی کارکنان خود را با قوانین و مقررات جاری آگاه و نسبت به رعایت آن تاکید و نظارت‌های لازم را معمول دارند .