مهناز افشار تا اطلاع ثانوی به ایران نمی آید

شنبه،۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

مهناز افشار نامی آشنا برای عموم مردم ایران است. او از جمله چهره های محبوب و فعال صنعت سینما و در اصطلاح یک سلبریتی تمام عیار است که نقش ها و بازی های ماندگاری از او به جای مانده است.

مهناز افشار تا اطلاع ثانوی به ایران نمی آید

او در سالهای اخیر موضع گیری های نسبتا تندی داشت که برخی از آنها برایش مشکل آفرین شده است. نمونه آخرش در خصوص طلبه جوان همدانی بود که توسط فردی به قتل رسید. نحوه قضاوت او از سوی محافل قضائی به ترویج خشونت و تبلیغ علیه نظام تعبیر شد و برایش پرونده ای تشکیل دادند.

مهناز افشار در این اثنا از ایران خارج شد و چند ماهی است که به وطن بازنگشته است. دیروز وکیل مهناز افشار گفت:موکلم برای پاره‌ای از تعهدات کاری قادر به بازگشت به ایران و حضور در جلسه بازپرسی نیست. عبدالصمد خرمشاهی وکیل مدافع مهناز افشار گفت: موکلم برای پاره‌ای از تعهدات کاری و محذورات قادر به بازگشت به ایران نیست.

وی افزود: بازپرس پرونده در جلسه بازپرسی عنوان کرد که پرونده خانم افشار در وقت احتیاطی یک ماهه تحت نظر خواهد بود و چنانچه ایشان به بازپرسی مراجعه نکند، ناگزیر به صدور قرار مناسب برای او است. پاره‌ای از اتهامات موکل من در شعبه مذکور عبارت از تبلیغ علیه نظام و جریحه دار کردن عفت عمومی و نشر اکاذیب است.

در این اثنا، این روزها ویدیوی جدیدی از پشت صحنه برنامه استعدادیابی ایرانی با حضور مهناز افشار، ابی، آرش و نازنین به عنوان 4 داور این مسابقه منتشر شده که قرار هست به زودی از شبکه "ام بی سی پرشیا" پخش شود. هرچند مهناز افشار در این برنامه محجبه است، ولی گمان می رود تا اطلاع ثانوی او تصمیم به ادامه فعالیت  و کار در خارج از کشور را دارد.

هرچند مهناز افشار بارها در شبکه های اجتماعی به بازگشتش به خانه اشاره کرده، ولی زمان خاصی برایش قائل نشده است.او همچنین با انتشار یک عکس، صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد. او در توضیح این عکس، از تولدی برای تازه شدن نوشت

مهناز افشار با اشاره به سابقه بازیگری اش که از دهه ۷۰ خورشیدی آغاز می شود، با تشکر از حمایت علاقه مندان و هوادارنش، از تولدی دوباره برای تازه شدن خبر داده و اینگونه نوشت:" تولدی دوباره برای تازه شدن.... برای ساختن و یاد گرفتن. فرصتی برای مهربخشیدن و قدرشناسی. برای انسان ماندن و برای دوست داشتن. خدارو شکر می کنم، حمایت و عشق و تعصب شما به خودم رو که بیست و پنج سال به من هدیه دادید رو هرگز فراموش نمی کنم و قدرش رو میدونم و حواسم به همتون هست."