بهای سکه به ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان افزایش یافت

چهارشنبه،۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به مبلغ ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد.

بهای سکه به ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان افزایش یافت

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در ساعت ۱۳ امروز ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

همچنین نیم سکه نیز سه میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۶۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

اونس طلا نیز امروز به نرخ هزار و ۷۰۶ دلار معامله شد.

«ابراهیم محمدولی» رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ایرنا گفته است: بازار طلا به دلیل شیوع ویروس کرونا، هنوز شرایط آرام و با ثبات خود را باز نیافته است.

وی درباره وضعیت نوسان اونس جهانی طلا و تاثیر آن بر بازارهای داخلی افزود: نوسان های اخیر اونس طلا به دلیل مسائل مرتبط با شیوع ویروس کرونا، تحولات بازار نفت و سایر مسائل اقتصادی بوده و به همین دلیل تا زمانی که شیوع ویروس کرونا تداوم داشته باشد شاهد این بی ثباتی ها در نرخ اونس خواهیم بود.

محمدولی اضافه کرد: به تبع رشد نرخ اونس و نوسانات آن، در بازار داخلی نیز شاهد افت و خیز قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در صورتی که نوسان‌های زیاد اونس طلا در بازارهای جهانی همانند فروردین ماه در روزهای آتی ادامه داشته باشد باید منتظر رشد قیمت طلا بود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چشم‌انداز بازار طلا در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان تقاضای خرید طلا کاهش می یابد و به همین دلیل پیش بینی می شود که شاهد بازاری آرام در این بخش باشیم.