دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب شد

جمعه،۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

با حکم رئیس هیأت مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران، محمدرضا انبیائی، دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران شد.

دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب شد

به گزارش اقتصاد کارا ، پرویز درگی رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران، پیرو مصوبه هیأت مدیره این انجمن، در حکمی و به مدت دو سال، محمدرضا انبیائی را به عنوان دبیرکل انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به اهمیت و گستردگی وظایف و نقش آفرینی های انکار ناپذیر انجمن مدیریت کسب و کار ایران، انتظار می رود ضمن توجه به ظرفیت های فراوان و مأموریت‌های ملی و بین المللی انجمن در بخش های مختلف، با استفاده از تمام توان علمی و اجرایی خویش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی با تعامل و همکاری سازنده و استفاده از نظرات و توانمندی های صاحبنظران و کارشناسان، برای توسعه فعالیت های انجمن برنامه‌ریزی نموده و سطح تأثیرگذاری انجمن را در راستای تصمیمات مرتبط با حوزه منافع ملی کشور افزایش دهید.

محمدرضا انبیائی، مدرس دانشگاه و مشاور توسعه کسب و کار، کارشناس کسب و کار در یرنامه های مختلف سازمان صدا و سیما و همکار بانک جهانی در فضای کسب و کار ایران بوده است و سوابقی چون دبیرکل سابق انجمن مدیریت استراتژیک ایران و عضویت در هیأت مدیره موسسه رشد و شکوفائی جوان را در کارنامه دارد. وی دارای تحصیلات در حوزه مدیریت اجرائی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت رسانه در مقطع دکتری تخصصی است.

در پایگاه اطلاع رسانی این انجمن آمده است: انجمن مدیریت کسب و کار ایران در سال 1375 به همت جمعي از دانشجویان دوره هاي کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشکده مدیریت و پشتيباني و راهنمايي هاي ارزشمند تني چند از مديران و استادان سازمان «سازمان مدیریت صنعتی» از جمله سيد جعفر مرعشي مديرعامل (وقت) سازمان، مرتضي عمادزاده (رئيس هيئت علمي دانشكده مديريت سازمان) و تلاش و همكاري تعدادي از مديران ارشد بنگاه هاي كشور، گام هاي نخستين براي پايه ريزي يو نهاد علمي غيرانتفاعي متشكل از استادان، دانش آموختگان و دانشجويان كارشناسي ارشد مديريت اجرايي و ديگر شاخه ها و گرايش هاي رشته مديريت، همچنين ديگر مديران مجرب دانش آموخته دوره هاي كارشناسي مديريت برداشته شد. در تاریخ 20 آبان 1375، تاسیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران مورد تایید کمیسیون انجمن هاي علمی ایران قرار گرفت. سپس، نخستین انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن برگزار شد و فعالیت هیئت مدیره با تهیه اساسنامه و اقدام براي انجام مراحل قانونی ثبت انجمن نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان تهران آغاز گردید. بر اثر تلاش هاي ياد شده، انجمن مدیریت کسب و کار ایران با شماره ي ثبت 9686 در تاریخ 16 شهریور 1376 نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و فعاليت قانوني خود را تحت نظارت كميسيون انجمن هاي علمي ايران (معاونت پژوهشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري) آغاز نمود.