ارزش آفرینان سلامت در نمایشگاه گردشگری تهران

پنج شنبه،۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

حضور برند نوظهوری به نام " ارزش‌آفرینان گردشکری سلامت" با رویکرد حرفه‌ای از اتفاقات امیدوارکننده نمایشگاه گردشگری تهران بود.

ارزش آفرینان سلامت در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش اقتصاد کارا، امسال در سالن میلاد پانزدهمین نمایشگاه گردشگری شاهد یک‌رویکرد ابتکاری با عنوان «ارزش‌افرینان گردشگری سلامت» بودیم که فضای حرفه‌ای برای مذاکرات تجاری با همتایان خارجی فراهم کرده است.
گردشگری سلامت به سبب پرآوازه بودن نظام درمانی و قیمت‌های پایین مورد توجه کشورهای همسایه قرار گرفته است و روند مراجعات بیماران موجبات توسعه اقتصادی در گردشگری سلامت را ایجاد کرده است.
همایون‌ذرقانی مدیرمسئول ماهنامه سفر و یکی‌از مبتکران این ایده، به خبرنگار ما گفت: در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری میزبان هیات‌هایی از کشورهای پاکستان، اقلیم ‌کردستان عراق، عمان و ترکیه بودیم. از این رو، با تحلیل شرایط پیش رو احساس شد با راه اندازی یک برند جدید، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت با مشارکت مراکز درمانی معتبر امکان سنجی و به مرحله اجرا درآید. وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت بهداشت از اجرایی شدن این ایده پشتیبانی‌های لازم را به عمل آوردند.
این فعال رسانه ای گفت: به همین منظور با همکاری وزارت بهداشت و درمان و‌آموزش عالی و همچنین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع دستی، گروه پرشیامهر و استارت‌آپ هلث ویزیت پاویون «ارزش‌آفرینان گردشگری سلامت» طراحی شد تا رویکرد حرفه‌ای به مذاکرات تجاری در موضوع گردشگری سلامت داشته باشد.
به کفته مدیرمسئول ماهنامه سفر بازدیدکنندگان خارجی این فرصت را داشتند تا از نزدیک با نمایندگان ۱۰ بیمارستان معتبر درمانی مذاکره کنند و توافقاتی را برای اعزام بیماران به ویژه از اقلیم‌ کردستان عراق داشته باشند. پاویون ارزش‌آفرینان گردشگری سلامت با هدف بسط و توسعه این صنعت ارزآور، در‌تلاش است تا با برگزاری رویدادهای تخصصی زنجیره ارزش در موضوع گردشگری ‌سلامت را تقویت کند.
ماهنامه سفر با سه دهه فعالیت حرفه‌ای در عرصه رسانه‌های گردشکری نقش بارزی درعمق ‌بخشیدن ‌به ارتباطات تجاری در سال‌های اخیر داشته و همکاررسانه‌ای معتبرترین نمایشگاه‌های گردشگری جهان از جمله itb برلین، فیتوردرمادرید و WTM در لندن بوده است.
پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در‌محل نمایشگاه‌های بین‌المللی از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن برگزار شد.

ارزش آفرینان سلامت در نمایشگاه گردشگری تهران