میلانو فراتلی در ایران

يکشنبه،۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه ایران برگزار می شود

همکاری مشترک ایران و ایتالیا در توسعه محصول دانش بنیان در صنعت قهوه و ماشین آلات مرتبط آغاز شد.

میلانو فراتلی در ایران

به گزارش اختصاصی اقتصاد کارا ، بخش خصوصی ایران در صدد تقویت ارتباطات اقتصادی ایران و ایتالیا در حوزه راهبردی صنایع غذایی با رویکرد دانش محور و بهره گیری از ظرفیت های کشور در تولید محصولات بومی در صنعت قهوه و ماشین آلات مرتبط با سرمایه گذاری هدفمند بخش خصوصی است.

سید حسن میرعماد،  مدیر عامل شرکت " توسعه سرمایه گذاری و علوم پرگاس تیراژه " و مدیر برگزاری رویداد رونمایی برند فراتلی میلانو گفت: با مذاکرات صورت گرفته با برند "فراتلی میلانو"، ایران به مرکز تولید و عرضه محصولات و ماشین آلات صنعت قهوه در خاورمیانه تبدیل می شود. بر این اساس، نماینده ایرانی این برند، علاوه بر طراحی مدل به روز و کارآمد از فعالیت اقتصادی جهانی برای عرضه محصولات، تجهیزات و خدمات فنی به کشورهای منطقه، فرآیند بومی سازی، جذب و پیاده سازی ساخت انواع ماشین آلات را در کشور جهت تحقق رویکرد دانش بنیانی، داخلی سازی و اشتغال آفرینی دنبال می نماید.

در این راستا میرعماد خاطرنشان کرد: به این منظور بزودی با حضور آقای الساندرو میلانو، بنیانگذار این برند نام آشنای ایتالیایی در راس یک هیات تجاری به ایران، با برگزاری اولین رویداد بین المللی رویکردهای دانش بنیان در صنعت قهوه با حضور متخصصین و جمعی از فعالان این صنعت نو پا در کشور، زمینه های انتقال دانش و فناوری و آخرین تجربیات از کشور ایتالیا آغاز می گردد.

این فعال اقتصادی در ادامه گفت: نماینده ایرانی " فراتلی میلانو" در این راستا از مذاکره با سایر دست اندرکاران جهت طراحی مدل های مختلف کسب و کار اعم از توسعه برند از طریق فرانچایز، عرضه کیفی ترین محصولات برای تامین همه سلیقه ها، تولید و فروش تجهیزات و لوازم مصرفی قهوه در ابعاد خانگی، فروشگاهی و سازمانی و صادرات مجدد به کشورهای منطقه استقبال می کند.

میرعماد، اظهار امیدواری کرد با برگزاری رویدادهایی از این دست و ورود برندی سابقه دار همچون " میلانو فراتلی"، فضای مرتبط با این صنعت از پویایی و رقابت افزونتری برخوردار گردد و در نهایت طیف وسیعی از جامعه ایران که در سالهای اخیر از سایر نوشیدنی ها به مصرف قهوه کوچ نموده اند، از محصولی تراز و در حد بالای کیفیت بهره مند گردند.