جایزه مسئولیت اجتماعی برای روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران

يکشنبه،۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

همزمان با برگزاری چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، شركت بهره برداري متروي تهران و حومه طبق راي هيات داوران در حوزه مقابله با کرونا موفق به كسب جایزه مسئوليت اجتماعي شد.

جایزه مسئولیت اجتماعی برای روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران

به گزارش اقتصاد کارا به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه؛ این مراسم، صبح روز يكشنبه 15 تیرماه سال1399 در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد. 
در این رخداد حجت الاسلام و المسلمین  سید سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در خصوص "روابط‌عمومی در شرایط اضطراری؛ ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا" و "چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا" سخنرانی کردند.
در پايان اين مراسم از روابط عمومی‌های ساعی در حوزه مقابله با کرونا با اعطای نشان روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی تجلیل بعمل آمد و از محسن محمديان مشاور مديرعامل و مديرارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به عنوان روابط‌عمومی‌ ساعی در حوزه مقابله با بیماری کرونا  در حوزه مسئوليت اجتماعي با اهدا لوح  تقدير شد. 
گفتني است از  جلد اول کتاب "روابط‏‌عمومی در عصـر کـرونا" نيز در اين جشنواره رونمایی شد.