فرصتهای نهفته در برگزاری رویدادها

شنبه،۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
فرصتهای نهفته در برگزاری رویدادها

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش پیشگام در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری جزیره زیبای کیش،همواره در راستای راهبرد ابلاغی سازمان منطقه آزاد کیش و تحقق اهداف تعیین شده کوشیده و در این مسیر بیش از پیش موکد حاکمیت بهره وری، سرعت بخشی در عمل و البته جاری سازی رویکردهای مالی در نظامات تصمیم سازی و تصمیم گیری است .

دررویداد کیش اینوکس امسال چون سالیان گذشته شاهد مشارکت فراگیر سازمان ها، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کشور بودیم که این حضور همواره مایه دلگرمی، آرامش خاطر و انگیزه نمایشگاه های آتی خواهد بود. امید است ضمن تقویت و توسعه دستاوردهای گذشته، تعاملی سازنده و اثر بخش با بخش های مختلف مالی درکشور عزیزمان برقرار کرده و در مسیر رشد و بالندگی"جمهوری اسلامی ایران" گامی موثر و جاودانه برداریم.

شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با مدیریت مرکز همایش ها و نمایشگاهها همواره توجه خود را به منظور شناسایی فرصتهای نهفته در برپایی رویداد ها قرار داده است و با کنار هم قرار دادن بخش های پیشرو اقتصاد ایران و حضور نهاد های مالی، ارکان بازار سرمایه و متولیان پروژه های سرمایه پذیر در بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های بازار سرمایه، انرژی، عمران و شهرسازی، گردشگری، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صنعت و معدن، حمل و نقل و لجستیک و صنایع و فناوری های نوین در کنار مسئولین، دست اندرکاران اقتصادی کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی فرصت ویژه ای را برای بهره برداری و توسعه سرمایه گذاری و در نهایت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم آورده است.

معرفی قابلیت های نهادهای مالی ، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی از مهمترین اهداف شرکت در برگزاری چنین رویدادهایی است.

با اتکال به الطاف الهی و تلاش یکایک همکارانم و مجموعه بزرگ اقتصادی کشور، ارزش آفرینی هایی بیش از پیش در سال رونق تولید و سربلندی در پیشگاه حق تعالی را مسالت دارم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش